کد خبر: ۴۴۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۳ 27 June 2017
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از رد رشوه ۱۰ میلیون ریالی مامور وظیفه شناس پلیس راه دهدشت – بهبهان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس بازرسی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی با مراجعه به درب منزل یکی از رد رشوه ۱۰ میلیون ریالی مامور پلیس راه دهدشت – بهبهانافسران و ماموران پلیس راه دهدشت-بهبهان،و به ازای پرداخت مبلغ 20 میلیون ریال به مامور پلیس راه خواستار تغییر کروکی صحنه تصادف فرزندش (که فاقد گواهینامه و مقصر اصلی تصادف چند روز پیش بوده)شد.
سرهنگ دیماز افزود: مامور پلیس راه نیز به وی اعلام می کند برای پیگیری پرونده تصادف می بایست حتما به پلیس راه مراجعه کنید و تغییر کروکی و مقصر اعلام کردن راننده مقابل، خلاف قانون و وجدان انسانی است و پیشنهاد رشوه جرم محسوب می شود.
وی ادامه داد: فرد مراجعه کننده بدون اعتنا به صحبت های مامور سعی در پرداخت مبلغ 10میلیون ریال به مامور پلیس راه داشته و اعلام کرد این مقدار را به عنوان پیش پرداخت و الباقی مبلغ را پس از ترسیم کروکی پرداخت خواهم کرد و فورا محل را ترک می کند.
دیماز گفت: مامور وظیفه شناس بلافاصله مسئله رشوه را تلفنی به رئیس پلیس راه دهدشت – بهبهان اعلام و مراتب با حضور عوامل مربوطه صورتجلسه و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال که پرونده در دست بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار