مدیرعامل سازمان سیما ، منظر وفضای سبزشهری شهرداری یاسوج : با برنامه ریزی انجام شده در بوستانهای یاسوج امسال 42 چشمه سرویس بهداشتی ساخته شده و 42 سرویس بهداشتی دیگر در دست اقدام است که تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری می رسد .
کد خبر: ۴۴۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹ 25 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، همزمان با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز تعطیلات عید فطر و همچنین آغاز فصل تابستان ، پیش بینی حضور گسترده گردشگران به این شهر می شود . از همین رو شهرداری یاسوج مدتی است که تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی بهتر به گردشگران ، به کار گرفته است.

ظرفیت سازی در بوستان های یاسوج برای اسکان مسافران و گردشگران
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت : برای نخستین بار جهت اسکان مسافران و گردشگران عید فطر و تابستانی در بوستانهای این شهر گردشگری ظرفیت سازی و شده و شهرداری آماده استقبال از مسافران است .
به گزارش روابط عمومی وبین الملل شهرداری یاسوج ؛ دکترفرشاد صادقی روزشنبه درجمع اعضای ستاد سفرهای تابستانی شهرداری یاسوج افزود : براساس تدابیر اندیشیده شده برای اسکان هرتعداد مسافردر بوستان های شهری یاسوج شامل ولایت ، بانوان و چشمه نباتی مشکلی وجود ندارد .
 
شهرداری یاسوج و تمهیدات برای ورود گردشگران 

وی اظهار داشت : درهمین راستا زیر ساخت های رفاهی ، بهداشتی ،تفریحی و پذیرایی در بوستان های یاسوج تامین شده است .
مدیرعامل سازمان سیما ، منظر وفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت : با برنامه ریزی انجام شده در بوستانهای یاسوج امسال 42 چشمه سرویس بهداشتی ساخته شده و 42 سرویس بهداشتی دیگر در دست اقدام است که تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری می رسد .
صادقی افزود : به منظور تامین نیازهای غذایی وخوراکی گردشگران ومسافران یاسوج صنوف مختلف در بوستانهای شهری ساماندهی شده وبرکارآنان نظارت می شود تا رضایت شهروندان حاصل شود .
مدیرعامل سازمان سیما، منظروفضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت : برای نخستین بارکلیه بوستانهای شهری دارای مدیریت مستقلی شدند .
وی اظهارداشت : افزایش رضایتمندی ، ارتقاء شاخص های نظارتی ، ساماندهی اسکان مسافران و تامین نیازهای اولیه مسافران از جمله اهدافی است که دراین طرح دنبال می شود .
صادقی افزود : هم اینک ستادهای اسکان درپارک های شهریاسوج شکل گرفته و آماده پاسخگویی به مسافران و گردشگران هستند .
وی ادامه داد : پس از بازدیدهای انجام شده از کلیه پارک های سطح شهر برخی از نیازها نظیر روشنایی پارک ها ، تعمیر آبخوری ها ، سرویس بهداشتی وتعمیر آبنماها در دستور کارقرار گرفته است .
صادقی ابراز امیدواری کرد : با اقدامات انجام شده زمینه رضایتمندی مسافران تابستانی فراهم شود .

نصب تابلوهای راهنمای گردشگران دریاسوج آغاز شد
مدیرحمل و نقل و ترافیک شهرداری یاسوج از آغاز کار نصب تابلوهای راهنمای گردشگران برا ی نخستین بار در این شهر خبر داد .
احسان نیک اقبالیان روزشنبه درجمع مدیران شهری افزود : این تابلوها برای شناسایی اماکن و مسیرهای گردشگری گردشگران نصب و راه اندازی می شود .
وی اظهار داشت : برای نصب این تابلو شهرداری یاسوج دو میلیارد ریال سرمایه گذاری می کند که محوریت آن معرفی مسیرهای گردشگری است .
 
شهرداری یاسوج و تمهیدات برای ورود گردشگران 

مدیرحمل ونقل ترافیک شهرداری یاسوج گفت : درگام نخست نه تابلو در ارتقاع شش متر ودرعرض بلوارها نصب می شود .
وی افزود : نصب تابلوهای راهنمای به منظور معرفی جاذبه های گردشگری وارایه هرچه بهتر خدمات به مسافران و گردشگران انجام می شود .
نیک اقبالیان با بیان اینکه یاسوج از ظرفیت های بالایی در زمینه گردشگری برخوردار است اظهار داشت : تابلوهای راهنمای گردشگری نقش مهمی در رونق گردشگری و اقتصاد منطقه به دنبال دارد .
وی به عملکرد سه ماه نخست سالجاری حوزه ترافیک اشاره کرد وگفت : ایمن سازی خیابان سعدی و بلوارکشاورز در دستور کار قرار گرفته است .
وی افزود : رنگ آمیزی گذرگاه های عابر پیاده وسرعتگاه ها و اصلاح هندسی انتهای بلوار کاشانی در دست اقدام است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار