فرماندار در حرکتی زیبا دو شب متوالی در جمع گروه کثیری از نخبگان شهرستان ازطریق شبکه های مجازی حاضرشد و باصبر و طمانینه حرفهای آنها را شنید و گفت : آبرویی دارم و آن را در راستای توسعه و حل مشکلات شما خرج خواهم کرد.
کد خبر: ۴۴۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ 22 June 2017
امروزه کمپین ها کوششی جمعی برای پیش برد منافع مشترک یا تامین هدف اصلی از طریق عمل جمعی خارج از حوزه ی نهاد های رسمی است و چون امروزه گاهانهادهای رسمی در برآورد و تحقق خواسته به حق مردم گاهی دچار کاهلی و یا مشکلات اداری می شوند شکل گیری کمپین ها با رعایت چارچوب قانونی شرایط لازم را برای رساندن صدای مردم به بالاترین نهادهای قانونی ایجاد می کند.

دراین راستا گروهی از نخبگان و فعالین فضای مجازی لنده ازاین پتانسل غافل نشده و شهریور ۹۵ کمپین خروج از بن بست شهر لنده شکل دادند.

اهداف شکل گیری کمپین خروج ازبن بست لنده اگرچه درابتدای راه خودتوسط دبیرکمپین که مهمترین هدف آن پیگیری تا به سرانجام رسیدن مسیرارتباطی لنده به بهبهان ازمسیرتشان بودواز طریق رسانه های استان اطلاع رسانی شد‌لذا درسایه پیگیری هدف مهم ازانجاکه شکل گیری کمپین خروج از بن بست لنده همراه شد با حضور مسولین ،نخبگان وگروه های مختلف بیان مطالبه گری درسایرحوزه هاازجمله پیگیری مشکلات حوزه های بهداشتی، آموزشی، فرهنگی ورزشی ،اشتغال همچنین نقدوتحلیل عملکردمسولین درکنارخواسته ومطالبه اولیه خروج از بن بست ارتباطی دردستورکاراهالی کمپین قرار گرفت.

فضای پربار کمپین خروج ازبن بست ازحیث حضور نخبگان شهرستان با داشتن مسولیت های کشوری ،استانی وشهرستانی از جریان های سیاسی وگروه های مختلف....
همه وهمه دست به دست هم داد تا به امروز کمپین درپیگیری اهداف خویش مصمم تر و در ادامه راه خود رسیدن به مرز یک سالگی راتجربه نمایدومهم تراینکه درمحافل عمومی بر سر زبان ها بیفتد و ازانچه امروزدرکمپین گذشت سخن رانده شود .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد مدیران کمپین خروج از بست لنده با توجه به پتانسیل و فضای ایجاد شده در شهرستان در راستای نهادینه کردن فرهنگ پرسش وپاسخ درشب شب های گذشته از فرماندارشهرستان به عنوان مسول ارشداجرایی شهرستان دعوت تاضمن پاسخگویی گزارش وعملکردی از شش ماه فعالیت حوزه کاری خودرا به اطلاع مردم برساند.

با هماهنگی و اطلاع رسانی صورت گرفته ازطریق مدیران کمپین خروج ازبن بست لنده در شبکه های مجازی دارا کریمی نژاد برای اولین بار پای صحبت های مردم ازطریق فضای مجازی( کمپین خروج ازبن بست نشست) و پاسخگویی سوالات و دغدغه های آنها شد وضمن پاسخگوی این وعده را به مردم لنده داد ابروی دارم و آن را در راستای توسعه و حل مشکلات شما خرج خواهم کرد.

فرماندار لنده در حرکتی زیبا دو شب متوالی در جمع گروه کثیری از نخبگان شهرستان ازطریق شبکه های مجازی حاضرشد و باصبر و طمانینه حرفهای آنها را شنید

سولات وخواسته های مطرح شده ازفرمانداردرحوزه های ورزشی تلاش برای پویایی ،فعال شدن بیشترهیات های ورزشی،توسعه زیرساخت های ورزش،جذب نیرو، تجهیزاماکن ورزشی وکمک به هیات های ورزشی شهرستان
_پیگیری مشکلات عشایرشهرستان
_درخواست وکمک به ساماندهی مبلمان شهری

_درخواست درراستای پیگیری وساماندهی منطقه زیبای گردشگری موگرمون
_پیگیری وضعیت اب شرب شهرک های سراسیاب وبهاران وفجر
_پیگیری وتکمیل ساخت دانشگاه پیام نور،
_پیگیری استقراربنیادمسکن ،
_پیگری واستقرارمسولین وکارکنان غیره بومی شهرستان،
_حمایت از استخدام وبکازگیری نیروهای بومی درهمه ادارات
_پیگیری وحذف ماده پرسروصدای تبصره 3وماده 7درقبوض آب
_پیگیری درراستای ساخت وراه اندازی بیمارستان
_درخواست برای حل مشکلات کارخانه یخ سازی لنده

_درخواست برای حمایت از فعال شدن بنگاه های اقتصادی کوچک
_درخواست برای احداث فرهنگ سرا
_درخواست برای احداث سالن چند منظوره
_درخواست درراستای استقرارواستقلال مجمع امورصنفی شهرستان
_درخواست درراستای استقرارپلیس +10

در این محفل دوستانه مردم و نخبگان شهرستان لنده معضلات و مشکلات حوزه مختلف شهرستان را با فرماندار در میان گذاشتند و از کریمی نژاد خواستار رسیگی شدند.
ضمن تقدیر از این حرکت و کار پسندیده فرماندار لنده امیدواریم در آینده شاهد برگزاری بیشتر محافل اینچنینی بین مردم و مسئولین که ختم به توسعه همه جانبه هرمنطقه ای میشودباشیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار