داعش و امثالهم كوچكتر از ان هستند كه بتوانند چريك باتجربه و جنگ ازموده بويراحمدي را در ميدان نبرد به اسارت بگيرند، در جنگ و ميدان نبرد هميشه انها بوده اند كه اسير تاكتيكهاي ما بوده اند.
کد خبر: ۴۴۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 21 June 2017
از چندین ماه پیش کلیپی از جراحات شدید یکی از سرداران کهگیلویه و بویراحمدی سپاه و از فرماندهان جنگ در سوریه منتشر شد که در توضیح آن آمده بود ، سردار شهابی فر به دست داعش افتاده و در حالی که داعشیان در حال سلاخی وی بودند ، نیروهای ایرانی رسیده و وی را از اسارت و سلاخی نجات داده اند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این سردار کهگیلویه و بویراحمدی سپاه پاسداران با ارسال بیانیه ای نسبت به خبر و کلیپ كذب سلاخي وی به دست گروه تروریستی داعش که در فضای مجازی و برخی سایتها انتشار یافته واکنش نشان داد .
 
تصاویری از سردار شهابی فر در کنار سردار سلیمانی
متن بیانیه سردار "شهابی فر” به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باعرض سلام ادب، احترام و توفيق روز افزون و سلامتي براي مقام معظم رهبري و عموم عزيزان.

اينجانب سرتيپ دوم پاسدار عوض شهابي فر، سرباز كوچك ولايت و خدمتگذار صديق ملت بزرگ ايران در دفاع از مرزها و مقابله با تكفيري هاي داعش، كه در سايت ها فيلم مجروحيت مارا پخش كرده اند تحت عنوان اينكه به دست داعش اسير و خواسته اند قلبم را در بياورند، اين خبر كذب محض است.

در شب ٢٢ بهمن سال٩١ در استان حلب در تاريكي شب به كمين داعش افتادم و مورد هدف رگبار انها قرار گرفتم و تعداد٢٧ تير به بدنم اصابت نمود كه به شدت مجروح شدم اما توفيق شهادت را نداشتم.

آري در دوران دفاع مقدس و عمليات هاي گسترده و متعدد جهادي در عراق و سوريه بارها و بارها در محاصره دشمن قرار گرفتم اما با شجاعت و بي باكي و ايمان و عشق به هدفم حلقه محاصره دشمن را شكستم و اسير نشدم. (داعش و امثالهم كوچكتر از ان هستند كه بتوانند چريك باتجربه و جنگ ازموده بويراحمدي را در ميدان نبرد به اسارت بگيرند) در جنگ و ميدان نبرد هميشه انها بوده اند كه اسير تاكتيكهاي ما بوده اند، اينجانب اسارت را ننگ ابدي خود دانسته و ميدانم و در ميدان نبرد مردانه ميجنگم و تا آخرين گلوله كه در جان اسلحه خويش دارم دشمن توان و جرات نزديكي به اين سرباز بويراحمدي ولايت را ندارند.

بسيار خوشحال هستم كه آسايش و سلامتي خود را فداي امنيت عمومي شما ملت بزرگ و انقلابي كرده ام.

سردار عوض شهابي فر
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کلیپی از مجروحیت و تحت درمان بودن سردار شهابی فر در در شبکه های مجازی پخش شده بود که در توضیحات آن گفته شده بود وی در دست داعش اسیر بوده است.
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
teymour
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
انشاءالله که خداوند تمام رزمندگان اسلام را درکنف عنایت خودش از هربلیه ای مصون ومحفوظ بدارد وهمیشه پیروز میدانهای نبرد برعلیه کفار باشند ،،دوم اینکه بعضیها جنگ با دشمن مسخ شده وتا دندان مسلح را شوخی نپندارند ،درجنگ پیشروی هست. عقب نشینی هم هست. جنگ درروز هست ودر شب هم هست انواع گلوله وراکت وترکش مستقیم وسردرگم هم هست جنگ خیابانی وتن به تن هم هست. بدن این سردار با جای زخمهای طولی وعمیق روی سینه. نشاندهنده یک جنگ نه تن به تن بلکه چندین حرامی با یک دلاورمرد بوده. و حتما مصلحت خداوند درزنده ماندن واسیر نشدن ایشان بوده. و با شناختی که من از بچه های خطه دلاور خیز ایشان دارم. در واپسین لحظات جنگ. مرگ رابر اسارت ننگین ترجیح میدهند. ،از خدا طول عمر رهبر عزیزمان وشفا وسلامتی کلیه مجروحین واین برادر عزیزمان رااز خدای یکتا خواستاریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
وجود این انسانها باعث میشه به ایرانی بودنم افتخار کنم درود بر تو سردار یاد اریو برزن را زنده کردی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار