رئیس بهزیستی گچساران با اشاره به آمار سال گذشته بیان کرد: در سال گذشته تعداد 40 کودک کار و خیابانی توسط این تیم در گچساران شناسایی و ساماندهی شده‌اند.
کد خبر: ۴۴۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 19 June 2017
رئیس بهزیستی گچساران از شناسایی تعداد 45 کودک کار در این شهرستان خبر داد.

مهران کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 45 کودک خیابانی و کار در شهرستان گچساران توسط تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی این شهرستان شناسایی شده است.

رئیس بهزیستی گچساران با اشاره به آمار سال گذشته بیان کرد: در سال گذشته تعداد 40 کودک کار و خیابانی توسط این تیم در گچساران شناسایی و ساماندهی شده‌اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 40 نفر و امسال 45 کودک خیابانی و کار توسط اورژانس اجتماعی بهزیستی شناسایی شده عنوان کرد: وجود کودکان کار به علت مشکلات فرهنگی، اقتصادی و معیشتی است.

کشاورز با بیان اینکه اکثر کودکان کار پدران بیکار و معتاد و همچنین از نظر معیشتی خانواده‌ها در مضیقه هستند، ابراز کرد: در شهرستان گچساران تعداد کودک خیابانی زیاد نیست بلکه همگی کودکان کار هستند.

رئیس بهزیستی گچساران با اشاره به کمک‌هایی که از سوی سازمان بهزیستی به خانواده‌های کودکان کار شده، ابراز کرد: در دو سال گذشته مبلغی به میزان 240 میلیون ریال به خانواده‌های کودکان کار پرداخت شده است.

وی به سن کودکان کار اشاره کرد و گفت: کودکان کار به گروه سنی زیر 15 سال گفته می‌شود.

این مسوول با اشاره به تحصیل این کودکان خاطرنشان کرد: تعداد 30 کودک کار شهرستان گچساران به صورت فصلی برای درآمد مخارج زندگی کار می‌کنند و مابقی در تمام فصول سال مشغول به فعالیت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار