واکنش سیاسیون کهگیلویه و بویراحمدی به حمله موشکی سپاه
در حالی که حتی برخی مجریان بی بی سی فارسی از این حمله بسیار خرسند نشان می دادندو ایرانیان خارج نشین هم از این حمله ، با غرور صحبت می کنند در شبکه های اجتماعی و رسانه های استان و البته در میان اصحاب رسانه و نخبگان کهگیلویه و بویراحمد هم بدون واکنش نبوده است.
کد خبر: ۴۴۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 19 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حمله موشکی سپاه با شرایط زمانی و مکانی و پس از اقدامات تروریستی داعش در تهران و تحرکات جدی آن ها با حمایت دستگاه های جاسوسی مخالف نظام به خصوص عربستان ، اسرائیل و آموریکا ، چنان به مذاق ایرانیان و طرفداران نظام در منطقه خوش آمد که از آن لحظه خبری شدن شلیک ها تاکنون ، واکنش ها ادامه دارد.
در حالی که حتی برخی مجریان بی بی سی فارسی از این حمله بسیار خرسند نشان می دادندو ایرانیان خارج نشین هم از این حمله ، با غرور صحبت می کنند در شبکه های اجتماعی و رسانه های استان و البته در میان اصحاب رسانه و نخبگان کهگیلویه و بویراحمد هم بدون واکنش نبوده است.
برخی واکنش های هم استانی ها در این خصوص منتشر می شود.
سید محمد موحد
سید محمد موحد چهره ی نام آشنای سیاست در کهگیلویه و بویراحمد با انتشار تصویری از مقام معظم رهبری جزء اولین افرادی بود که نسبت به این حمله واکنش نشان داد.
 
 
واکنش سیاسیون کهگیلویه و بویراحمدی به حمله موشکی سپاه 
دکتر وکیلی
دکتر محمد علی وکیلی نماینده ی کهگیلویه و بویراحمدی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هم با انتشار توئیتی در شبکه اجتماعی توئیتر به این حمله موشکی اینگونه واکنش نشان داد.
 
واکنش سیاسیون کهگیلویه و بویراحمدی به حمله موشکی سپاه 
سردار احمد خورشیدی آزاد
عجب لیله القدری بود دیشب
دیشب بیشتر از آزاد سازی خرمشهر و شکستن حصر آبادان خوشحال شدیم ، من که دارای سابقه ۳۸ ساله دفاعی و امنیتی هستم بلافاصله بعداز حادثه تروریستی مجلس و مرقد امام (ره) به دوستان عرض کردم این بار هم مثل حوادث خمپاره زنی منافقین در سال ۷۴ درتهران ، سپاه از کرمانشاه با موشک ادبشان می کند و دیشب بچه ها لیله القدری به اندازه تاریخ راه انداختند تا همه انگشت به دهان شوند روح  شهید حسن طهرانی مقدم شاد وراهش پرروهرو باد و بازوان توانمند همرزمان پاسدارم استوارتر و مقاومتر  باد -- احمد خورشیدی آزاد
پیمان فرامرزی /روزنامه نگار
پیمان فرامرزی روزنامه نگار روزنامه امید مردم هم با انتشار مطلبی در خصوص حمله ی موشکی سپاه واکنش نشان داد.
ایران نشان داد به چه می نازد!
موشک باران دیرالزور و دو پیام

اول: ایران باید به تروریسم منطقه ای می فهماند که کشور پهناورمان جای "ترقه بازی" آنها نیست. انتقام سپاه از تروریست یک باید بود که باید انجام می شد تا داعش و امثالهم در خارج و برخی مغز فروخته ها به چنین تفکرهایی بفهمند که تجاوز به حریم امن ایران چقدر برایشان گران تمام می شود.

دوم: ایران سالها تلاش کرده تا در عرصه منطقه ای و بین المللی کشوری تاثیرگذار باشد. ایران مانند برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس نیست که دوشیده شود، اینجا ایران است و با خون موشک می سازند. شب گذشته سپاه نشان داد که وقتی ایران اینقدر با اطمینان در مسائل بین المللی ظاهر می شود با چه پشتوانه ای است. ایران، موشکی که برای ساخت آن، دانشمندانش ترور شدند را بر علیه تروریست بکار برد.
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت:اقدام سپاه در حمله موشکی به تروریست ها ستودنی است.
حجت الاسلام صفدر پناهی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها در سوریه اشاره داشت و افزود: بعد از مدت ها که امنیت خوبی در دنیا داشتیم و همه شهرهای ما در امنیت کامل بودند دشمن نتوانست این وضعیت را تحمل کند و به همین خاطر استکبار جهانی امریکا و اسرائیل و همپیمانانشان تصمیم گرفتند که امنیت کشورمان را زیر سوال ببرند .
وی اظهار کرد: آمریکا با همراهی داعش تصمین گرفتند که از راه عراق و سوریه به ایران وارد شوند و خودی نشان دهند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند که کار آنها با حمله به حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی تنها به گفته رهبری ترقه بازی بود و لازم بود که سپاه اقدامی در این مورد انجام دهد.
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقدام سپاه و حمله آن به تروریست های داعش در سوریه ضروری و مناسب و به جا بود، تصریح کرد: لازم بود به مدعیان دروغین و امریکا و اسرائیل و داعش سیلی زده شود البته این یک نمونه از اقدامات سپاه بود.
حجت الاسلام پناهی تاکید کرد: دشمنان اگر بخواهند تحرکی داشته باشند در کشور و خارج انقلاب اسلامی نمی تواند این مسئله را تحمل کند و جواب دندان شکنی به آنها خواهیم داد.
کریم بنام/فعال رسانه ای
 کریم بنام فعال رسانه‌ای طی یادداشتی آورده است:  هیچ‌گاه موشک و تانک و تفنگ زیبا و غرورآفرین نیستند اما وقتی این موشک‌ها و تانک‌ها برای عزت یک سرزمین و برای دفاع از یک ملت به صدا در می‌آیند نه تنها دردآور نیستند بلکه مایه غرور و افتخار هم هستند.
ایران اسلامی از روزی که نهالی نوپا بود مورد طمع و تجاوز مخالفانش بود تا امروز که درختی تنومند، ریشه‌دار و پر از شاخ و برگ است اما آن گونه که رهبری این انقلاب مردمی بیان کردند، این‌ها هیچ غلطی نمی‌کنند و نمی‌توانند این درخت را از ریشه بکنند.
هنوز کاشی‌های صحن مردمی‌ترین نهاد انقلاب اسلامی ایران  و صحن مطهر حرم یکی از آزاده‌ترین مردان دنیا، غرق در خون 17 انسان بی‌گناهی است که داعش مورد حمایت بیگانگان و برخی قدرت‌های منطقه و جهان در یک حمله تروریستی آن‌ها را به فیض شهادت رساند اما نیروهای مقتدر نظامی و سپاه پاسداران در حرکتی انتقام‌جویانه مواضع این گروه تکفیری بی‌هویت را در خاک سوریه مورد حمله قرار داد.
این حمله موجب شد تا هم تعداد زیادی از فرماندهان این گروه را به هلاکت برساند و هم یک بار دیگر قدرت نظامی و موشکی این مملکت را به رخ همه کسانی بکشاند که چشم دیدن امن بودن و استقلال و آزادی آن را ندارند.
شاید به جرأت بتوان گفت که امروز با وجود هر اختلاف سلیقه‌ای در درون کشور ولی دل‌های همه ایرانیان در کنار موشک‌هـایی بود که به قلب تروریست‌ها تشکیل شد.
اقتدار نظامی دفاعی و امنیت این مرز و بوم با هیچ چیزی قابل معامله نیست.
غلام رضا تاجگردون
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با انتشار توئیتی به حمله موشکی سپاه واکنش نشان داد.
 
از پیام تصویری موحد تا  
 
عدل هاشمی پور 
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویر و بیاناتی از سخنان رهبری به حملات موشکی سپاه اینگونه واکنش نشان داد.
 
از پیام تصویری موحد تا  
 
فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب .:
قدرت سپاه نشان داد که نمی توان جمهوری اسلامی را غافلگیر کرد .
از آغاز تشکیل نظام جمهوری اسلامی، ما هرگز هیچ کشوری را، هیچ قدرتی را به رویاروئی و جنگ تشویق نکردیم و نخواهیم کرد و تا آنجائی که بتوانیم، از هرگونه رویاروئی حساب شده یا تصادفی جلوگیری می‌کنیم ـ
 ما یک ملت صلح‌طلبیم؛
اما آن کسانی که پیشرفت کار خودشان را با حضور نظامی، با تحکم نظامی، با زورگوئی‌های معمول مِی‌خواهند تأمین کنند، باید در مقابل خودشان یک ملت مقتدر را حس کنند.
 
این خبر در صورت ارسال پیام های سیاسیون ،نخبگان و خبرنگاران بروزرسانی می شود ....
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار