وضعیت اسف‌ناک در کنار ساختمان پزشکان گچساران مورد تاسف است که برای دفع زباله‌های عفونی بیماران مراجعه کننده به پزشکان در این ساختمان برنامه‌ای در نظر گرفته نشده است .
کد خبر: ۴۰۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 17 April 2017
در نشست شورای سلامت گچساران موضوعات مهمی از جمله وضعیت اسفناک دفع زباله‌های عفونی ساختمان پزشکان گچساران مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در اولین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی که با حضور روسای ادارات در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مصوبات سال گذشته که از طریق شبکه بهداشت و درمان گچساران به ادارات و نهادها در زمینه اصلاح برخی از ساختارهای موجود مانند جمع‌آوری نخاله ساختمانی، جمع‌آوری صنوف آلاینده و جمع‌آوری زباله‌های عفونی پزشکی صورت گرفته اما از طریق ادارات پاسخی ارائه نشده است.

فرماندار گچساران با اشاره به کلینیک سینا ساختمان پزشکان گفت: وضعیت اسف‌ناک در کنار ساختمان پزشکان گچساران مورد تاسف است که برای دفع زباله‌های عفونی بیماران مراجعه کننده به پزشکان در این ساختمان برنامه‌ای در نظر گرفته نشده است و چگونه پزشکان این اجازه را به خود می‌دهند که این نمای زشت در کنار ساختمان پزشکان به وجود بیاید.

رحیمی با اشاره به وظایف شورای شهر گچساران اذعان کرد: وظایف شورا آن نیست که فقط شهردار را باید عوض کنند و چرا اعضای شورای شهر در زمینه اجرا نشدن برخی از کارهای کوچک از شهردار سوال نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: هنوز بعد از چهار سال که از مصوبات دفع زباله‌های عفونی می‌گذرد جایگاهی مشخص نشده است.

رحیمی عنوان کرد: چرا شهرداری این اجازه را به خود می‌دهد که فرماندار و حراست فرمانداری در زمینه کارهای انجام نشده توسط شهرداری به این موضوع دخالت کندو ما برای گرفتن پست و سمت بالا اینجا قرار نگرفته‌ایم بلکه دلمان برای این شهر می‌سوزد.

رحیمی با اشاره به مصوبه سال گذشته در مورد رابط سلامت ادارات با شبکه بهداشت و درمان گچساران بیان کرد: آقای رئیس اداره معرفی رابط بهداشت بین ادارات و شبکه بهداشت چرا صورت نمی‌گیرد.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران ادامه داد: چرا از بین 40 اداره موجود تنها 15 اداره رابط سلامت خود را به شبکه بهداشت و درمان معرفی کرده است و جواب ندادن به نامه فرماندار یعنی عزل آن رئیس باید صورت بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار