آ میر احمد تقوی خطاب به مسئولان هلال احمر :
آ میر احمد تقوی : باید دانش و اندیشه بشر دوستانه و همچنین کمک و امدادگری را به انسان‌هایی آموزش دهید که آسیب‌هایشان بیشتر و آگاهی‌شان کمتر است.
کد خبر: ۳۶۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 27 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونان و رییس شعبه کهگیلویه با آ میر احمد تقوی دیدار کردند.
در این دیدار فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان و شهرستان در ۹ ماهه اول سال گزارش و برنامه‌های پیش‌بینی شده تا پایان سال ارایه شد.
آ میر احمد تقوی نیز در این دیدار در خصوص عملکرد جمعیت هلال احمر ابراز رضایت نموده و گفتند جمعیت هلال احمر باید پرچمدار مهربانی و محبت در جامعه باشد و ارزش فداکاری با عمل و فعالیت‌های نیروهای خدوم به جامعه تزریق و نهادینه شود.
ایشان افزودند: باید دانش و اندیشه بشر دوستانه و همچنین کمک و امدادگری را به انسان‌هایی آموزش دهید که آسیب‌هایشان بیشتر و آگاهی‌شان کمتر است.
پایگاه رسمی آ میر احمد تقوی در این خصوص نوشت :آ میر احمد تقوی در باب مسایل اجتماعی، علمی و دینی نیز سخن گفت.
 
امان الله جهان بین نیز با ابراز خوشحالی از این دیدار اظهارداشت: نگاه جمعیت هلال احمر کاستن از مشکلات در تمامی عرصه‌های جامعه است و امروز خدمات آن در دور افتاده‌ترین روستاها قابل مشاهده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در پایان از نصایح و راهنمایی‌های آ میر احمد تقوی قدردانی نمود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
خدا حفظ کنه این مرد بزرگ و خدایی رو...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار