مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان چرام :با توجه به اهمیت پایش سلامت جسمانی و الزامی بودن داشتن شناسنامه سلامت ، طرح ارزیابی و معاینات کارکنان ادارات در حال اجراست و در صورت نیاز ارجاع به مراکز تخصصی انجام می گیرد.
کد خبر: ۳۵۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 02 January 2017
همواره سلامت جسم و روان کارمندان دستگاه های دولتی ، تاثیر زیادی در جامعه داشته باشد . خصوصا دستگاههایی که ارتباط بیشتری با ارباب رجوع دارند.
شبکه بهداشت درمان شهرستان چرام در جهت ارزیابی سلامت کارکنان ادارات این شهرستان اقدام به معاینات و ارزیابی پرسنل شاغل در این ادارت نموده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،مدیر شبکه بهداشت درمان از معاینات و ارزیابی سلامت کارکنان ادارات شهرستان چرام خبر داد.

 مهندس مسعود احتشامی گفت: با توجه به اهمیت پایش سلامت جسمانی و الزامی بودن داشتن شناسنامه سلامت ، طرح ارزیابی و معاینات کارکنان ادارات در حال اجراست و در صورت نیاز ارجاع به مراکز تخصصی انجام می گیرد.
مهندس احتشامی افزود با هدف تشخیص و درمان زود رس اختلالات جسمانی و رفتاری آنها و بررسی سابقه بیماری، الگوهای تغذیه ای، غربالگری اولیه سلامت روان و سوء مصرف مواد، اندازه گیری فشار خون و معاینات ، پایش میزان رشد و بررسی وگرفتن (بی ام آی ) و معاینات عمومی توسط تیم سلامت این شهرستان درحال انجام است .

بر پایه این گزارش ؛ همزمان کارکنان ادرات شهرداری ؛ بهزیستی ، ثبت احوال ، جهاد کشاورزی ، اداره برق ، اداره آب فاضلاب ، دفتر امام جمعه ، از نظر معاینات و ارزیابی مورد معاینه قرار گرفتند .

گزارش و عکس: منیر تقی زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار