رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده گفت: در این حادثه بیش از 400میلیون ریال به دستگاه بالابر و کف پوش سالن ورزشی خسارت وارد شده است که به طور تعمدی بوده است.
کد خبر: ۳۳۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲ 03 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد از لنده پیش از ظهر امروز خبری مبنی بر آتش سوزی در سالن بزرگ لنده به تحریریه تابناک ارسال گردید ! که بعد از دریافت خبر خبرنگار تابناک به محل سالن بزرگ شهر میرود و صحت این خیر تایید می شود.
در این آتش سوزی یک دستگاه بالابر اماکن ورزشی دچار اتش سوزی می شود که در ادامه شعله های آتش به کف پوش سالن ورزشی نفوذ می کند و امکانات سالن ورزشی دچار خسارت می شود.
بنابر این گزارش به همت و تلاش مردمی آتش سوزی مهار شد و از گسترش آتش سوزی و خسارات بیشتر جلوگیری به عمل آمد.
به نظر می رسد ابتدا بالابر مجموعه آتش گرفته و سپس آتش به کف پوش سالن ورزشی سرایت کرده است.
نکته دیگر که مسئولین ورزش استان باید به آن توجه کنند ،گستردگی این مجموعه ورزشی است که گویا نگهبان در این مجموعه مستقر نیست و وجود یک نگهبان برای حراست از این مجموعه الزامی است.
تکمیلی
جمشید آبسوارن رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده ضمن اظهار تاسف از این اقدام ناپسند اظهارکرد: متاسفانه چنین اقداماتی در ورزش سم کشنده ای است که به واسطه جهل و نادانی عده ای سودجو اتفاق می افتد.
وی افزود: علت و یا علل آتش سوزی مشخص نسیت ولی ماموران نیروی انتظامی و مقام قضایی در جریان امور قرارگرفته و پرونده در دست بررسی است.
وی افزود:از نیروی انتظامی، پلیس آگاهی و مراجع قضایی شهرستان لنده تقاضا داریم به طور ویژه نسبت به شناسائی  عامل و یا عاملین این حادثه اقدام و آنان را برابر قوانین و مقررات مجازات نمایند.
آبسواران گفت: در این حادثه بیش از 400میلیون ریال به دستگاه بالابر و کف پوش سالن ورزشی خسارت وارد شده است که به طور تعمدی بوده است.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
حتما آقای آبسواران بازم رو ....... شک داره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار