کد خبر: ۳۳۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 03 December 2016
«حقیقت آن است که رهبران ما با دروغ گویی کشورمان را گمراه کرده اند ... چه کسی سال ها در رابطه با برنامه تسلیحات اتمی ایران دروغ گویی کرده است؟ در حالی که تمامی 16 سرویس اطلاعاتی آمریکا این تبلیغات دروغین را رد کرده اند. هدف آن ها چیست؟ روشن است؛ جنگ با ایران.»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، پایگاه آمریکایی "امریکن کانسروتیو" (American Conservative) با انتشار گزارشی تحت عنوان "وقتی اخبار دروغین به جنگ می انجامد" اذعان کرده است که مقامات و سیاست مداران جنگ طلب آمریکایی با طرح اخبار و اطلاعات جعلی به دنبال کشاندن آمریکا به سوی جنگ با ایران هستند و اساسا داستان بمب هسته ای ایران و دیگر اتهامات، دروغ هایی هستند که برای طرح ریزی حمله به ایران مطرح شده اند.


در این گزارش آمده است: «فرانکلین دلانو روزولت در سخنرانی خود در روز نیروی دریایی در 27 اکتبر سال 1941 خطاب به مردم آمریکا گفت: "من نقشه مخفی در اختیار دارم که در آلمان و به دست دولت هیتلر طراحی شده و حاوی نقشه ایجاد نظم جدید جهانی است؛ این نقشه ای از آمریکای شمالی است که هیتلر قصد سازمان دهی مجدد آن را دارد؛ آن ها قصد دارند تمام قاره را تحت سلطه خود بگیرند. این نقشه روشن می کند که نازی ها نه تنها علیه آمریکای جنوبی بلکه علیه ایالات متحده نیز طرح ریزی کرده اند."



رهبر ما اسناد مخفی هولناک دیگری نیز در اختیار داشت که در آلمان و توسط هیتلر طراحی شده بود ... "این برنامه ای است که برای نابودی تمامی ادیان موجود طراحی شده است: مسیحیت پروتستان و کاتولیک، اسلام، هندو، بودیسم و آیین یهود... به جای تمامی کلیساها در تمدن ما، تنهای یک کلیسای نازی بین المللی وجود خواهد داشت..."



اما منبع تمامی این برنامه های تکان دهنده نازی ها چه بوده است؟ همه این ها دروغ هایی بود که توسط جاسوسان انگلیسی که تحت فرمان "ویلیام استفنسون" یعنی عامل چرچیل در آمریکا -که "مرد بی باک" خوانده می شد-، جعل شده بود؛ کسی که ماموریتش کشاندن آمریکا به جنگ برای تامین منافع انگلیس به هر قیمت ممکن بود.



وینستون چرچیل برای اینکه آمریکا را به جنگ با آلمان ببرد، ویلیام استفنسون را به همراه صد‌ها عامل در نیویورک مامور کرد تا با تعامل با سناتورهای آمریکایی به هر روش ممکن– از پرداخت رشوه تا ‌ترتیب دادن باج‌خواهی‌های گوناگون- ایالات متحده را وارد جنگ با آلمان کنند و انگلیس را از آن معرکه بیرون بکشند.



این روزولت بود که با ناامیدی خود را مجبور به جنگ با آلمان ها می دید در حالی که هیتلر با وجود تمام اشتباهات و جرایمی که مرتکب شده بود، به دنبال خودداری از ورود به جنگ با ایالات متحده بود. روزولت ما را به این جنگ وارد کرد. تا اواخر سال 1941 نیز اکثر مردم آمریکا هنوز خواهان عدم ورود آمریکا در جنگ بودند.



سناتور "باب پورتمن" از ایالت اوهایو می گوید: تبلیغات غلط و اطلاعات نادرست، تهدیدی برای ایالات متحده است و باید با آن مقابله و مبارزه کنیم. اکنون آمریکا باید نسبت به تهدید "اخبار دروغین" آگاه باشد.



اما هنوز هم با گذشت سال ها، رهبران ما و کشورهای متحد با آمریکا با دروغ گویی کشور ما را گمراه کرده و در جنگ های غیر ضروری وارد می کنند و کار سازمان سیا، دخالت در امور داخلی کشورهایی شده که ما با آن ها مشکل داریم؛ اموری مانند انتخابات در این کشورها. اما در واقع این حزب جنگ طلب خود ما است که باید مورد نظارت قرار بگیرد؛ این امری است که تاریخ به ما ثابت کرده است.



عملیات آزادی عراق را در نظر بگیرید. چه کسی با دروغ گویی درباره تسلیحات کشتار جمعی صدام ما را فریب داده و وارد این جنگ کرد؛ "اخبار جعلی" که ما را به یکی از بزرگترین اشتباهات استراتژیک کشورمان وارد کرد.



اما آنچه امروز کشور ما با آن درگیر است؛ چه کسی سال ها در رابطه با برنامه تسلیحات اتمی ایران درغ گویی کرده و ما را تقریبا وارد یک جنگ کرده است؟ در حالی که تمامی 16 سرویس اطلاعاتی آمریکا این تبلیغات دروغین [در رابطه با قصد ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته ای] را در سال 2007 و 2011 رد کرده اند.»



روزنامه لس انجلس تایمز در سال 2011 با انتشار گزارشی فاش کرد که ۱۶ آژانس اطلاعاتی آمریکا اعتراف کرده‌اند که ایران به‌دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست. همان موضوعی که در سال 2007 توسط این سازمان ها مورد تایید قرار گرفته بود.



در ادامه این گزارش آمده است: «با این وجود هنوز هم چنین افرادی در داخل و خارج آمریکا وجود دارند که اصرار دارند ایران برنامه تسلیحات هسته ای مخفی خود را دارد؛ هدف آن ها چیست؟ روشن است؛ جنگ با ایران.»


گفتنی است نگارنده این یادداشت که سردبیر و بنیانگذار نشریه "American Conservative" است، پیش از این نیز در سال 1390 نسبت به ترور دانشمندان هسته ای ایران و سیاست های جنگ افروزانه آمریکا و اسرائیل در آن زمان اعتراض کرده بود اما روشن است که چنین اعتراضاتی تغییری در سیاست های آمریکا و متحدانش به وجود نمی آورد.



در آن گزارش عنوان شده بود: «آیا قتل ۴ دانشمند هسته‌ای ایران که با چسباندن بمب به بدنه اتومبیل آنها صورت گرفته، ‌اقدامی‌ تروریستی نیست؟ اگر استالین یا خروشچف در دوران شوروی سابق همین عمل را با 4 دانشمند آمریکایی در واشنگتن انجام می‌دادند، ما آن را به‌عنوان عملی‌ تروریستی یا جنگی در نظر نمی‌گرفتیم؟



یکی از این دانشمندان، سرپرست یکی از بخش‌های تاسیسات غنی‌سازی اورانیوم در نطنز بوده است که به طور مستمر مورد بازرسی سازمان بين‌المللي انرژی اتمی قرار می‌گیرد و اگر به فرض، ایران در حال ساخت سلاح هسته‌ای هم باشد، مطمئنا این کار را در نطنز انجام نمی‌دهد.



هر کس این دانشمندان ایرانی را به قتل رسانده، موساد یا ...، هدفش کاملا روشن است: عصبانی کردن ایرانیان تا آنها به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شوند و بعد از آن تحریک آمریکا به جنگ با ایران. اما آیا چنین جنگی به نفع آمریکا خواهد بود؟ به این مساله خوب فکر کنید.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار