،به نظر می رسد استاندار در تغییرات مردد و دو دل است که اگر این تایید و تکذیب های تغییرات از جانب استاندار و تاثیرگذاری از بیرون یا ترس و نداشتن جرات تصمیم گیری قاطع باشد، باید تاسف خورد .
کد خبر: ۳۳۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶ 02 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،امروز خبرهایی مبنی بر تغییر فرماندار شهرستان کهگیلویه ،بر روی سایت های خبری و شبکه های اجتماعی منتشر شد ولی بلافاصله از طرف معاون سیاسی تکذیب شد!
مومن نسب فرماندار جدید کهگیلویه
سایت های مختلف و شبکه های مجازی نوشتند: منابع آگاه !از حتمی بودن تغییر فرماندار کهگیلویه خبر می دهند!
سایت کبنا اینگونه مطلب نوشت:بعد از مدت‌ها از گمانه زنی‌های سیاسی و رصد اخبار فرمانداران کهگیلویه برای تغییر و تحولات بالاخره قطار تغییرات به ایستگاه فرمانداری کهگیلویه در میدان مرکزی دهدشت رسید.
با بارش باران در آخرین ماه پائیز هزار رنگ کهگیلویه، محمود مومن نسب که از مدت‌ها پیش از گزینه‌های جدی فرمانداری چرام و کهگیلویه بود بالاخره با چتر تغییرات در باران به دهدشت رسید و کلید فرمانداری کهگیلویه در انتظار وی می‌باشد.
به نقل از منابع آگاه و بر اساس تحقیقات میدانی خبرنگار ما، محمود مومن نسب که هم اکنون مدیرکل پدافند غیرعامل استان می‌باشد به جای دکتر پوزش فرماندارکنونی کهگیلویه خواهد آمد.
مومن نسب پیش از این و در پاسخ به خبر فرمانداری کهگیلویه و قبول این مسئولیت به کبنانیوز گفته بود: در پذیرش مسئولیت معتقد به اقتدار و عزت کاری و کار کار‌شناسی هستم.
دکتر پوزش که از فرمانداران اخلاق مدار و البته در حوزه تخصصی بودجه باسواد می‌باشد احتمالا به یکی از حوزه‌های اقتصادی و بودجه‌ای در مرکز استان خواهد رفت.
خبرهای دیگر حاکی از آن است که قطار تغییرات به فرمانداری بهمئی هم خواهد رسید و به زودی فرماندار جدید این شهرستان معرفی می‌شود.
تکذیب شد!
هنوز ساعاتی از اعلام خبر فرماندار شدن مومن نسب نگذشته بود، که حرف منابع آگاه تکذیب شد و اینبار معاون سیاسی استاندار این خبر را تکذیب کرد و با تعریف و تمجید از گزینه اعلامی برای فرمانداری کهگیلویه ، تغییر پوزش را رد کرد و گفت: تغییری در کار نیست!
آیا استاندار از انجام تغییرات ترس دارد؟
تغییر مسئولان ، چندان هم بد نیست و گاهی عین ثواب است و البته تغییر یک مسئول به منزله کارآمد نبودن وی نیست ، بلکه گاهی شرایط ایجاب می کند که گزینه ای ، همخوان تر یا کاراتر جای مدیر قبلی را بگیرد. نمونه ی آن تغییر مدیر کل راه و شهرسازی است ! که نمی توان گفت ، مدیر قبلی کاملا ضعیف بود بلکه باید گفت نیاز به نیرویی کارآمدتر بود که انصافا باید گفت، در این مدت کم علیمردانی مدیر پیگیر و خوش فکری است و در همین مدت کم توانست تحرک خاصی به پر چالش ترین پروژه های جاده ای استان ببخشد!
پس این تغییر مثبت است !اما از مدت ها پیش بحث تغییر فرماندار چرام و کهگیلویه و چند مدیر دیگر مطرح بوده و هست که هرچند نباید مدیران فعلی را کاملا زیر سئوال برد اما انجام  تغییرات در این شرایط را باید لازم دانست.
به نظر می رسد استاندار در تغییرات مردد و دو دل است !که اگر این تایید و تکذیب های تغییرات، از جانب استاندار و تاثیرگذاری از بیرون یا ترس و نداشتن جرات تصمیم گیری قاطع باشد، باید تاسف خورد و امیدوار بود استاندار از تغییر مدیر کل راه و ترابری ،الگو بگیرد و سعی کند با ایجاد تغییرات، نیروهای کارآمد و شایسته را جایگزین نیروهایی که تقریبا از نظر کاری مستهلک شده اند ،قرار دهد.
ضمن اینکه استاندار باید بپذیرد لازم است برخی نظرات نماینده هر حوزه را در تغییرات در نظر داشته باشد چرا که در این چنین شرایطی حتما کارها بهتر به جلو برده می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار