کد خبر: ۳۳۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 02 December 2016
رئیس دادگستری و شهردار قلعه‌رئیسی از نزدیک مشکلات و معارضات پروژه‌های عمرانی بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، با حضور رئیس دادگستری، شورای شهر و شهردار قلعه رئیسی مشکلات و معارضات پروژه های عمرانی سطح شهر قلعه رئیسی بررسی و پیشنهادهایی اتخاذ شد.

مسئولان ابتدا از روند جاده کمربندی شهر بازدید و در ادامه خیابان منتهی به خیابان طیبی مورد بررسی قرار گرفت.

صابر پیکر در حاشیه این بازدید اظهار داشت: متاسفانه در یکی از مهمترین مشکل سطح شهر قلعه رئیسی ترافیک سنگین این شهر است که معارضات زیادی را برای مردم به وجود می آورد.

شهردار قلعه رئیسی بیان کرد: در ماه‌های گذشته کار بازگشایی کمربندی شروع شد که متاسفانه معارضات زیادی از سوی مردم به وجود آمد که امیدواریم این معارضات کاهش یابد تا شاهد پیشرفت پروژه های عمرانی شهر باشیم.

وی با بیان اینکه شهرداری آماده همکاری با معارضین می‌باشد، افزود: آماده همکاری با معارضین پروژه های عمرانی شهر قلعه‌رئیسی هستیم و امیدواریم این همکاری از طرف آنها بیشتر شود.

سید سعید سعادت‌فر هم در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی عنوان کرد: برای پیشرفت یک منطقه نیاز است مردم همکاری و کمک کنند و بدون همکاری مردم هیچ پیشرفتی در یک منطقه صورت نمی گیرد.

رئیس دادگستری چاروسا تصریح کرد: شهرداری قلعه‌رئیسی با تشکیل پرونده در پروژه‌های عمرانی سطح شهر کار قانونی خود را انجام دهد و کار پروژه های مهم را به خصوص جاده کمربندی را شروع بکار کند و اگر کسی شکایت دارد می‌تواند از طریق قانونی اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر فردی حق در پروژه‌ای دارد می‌تواند با حضور در دادگستری چاروسا از طریق قانونی به حق خود برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار