کد خبر: ۳۳۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 02 December 2016
بعذ از پیروی عدل هاشمی پور درانتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گمانه زنی هایی مبنی بر تغییر فرماندار کهگیلویه مطرح شده بود.

برای عدل هاشمی که ازتشکیلات سیاسی برخوردار نبود چپدن نیروهای سیاسی و حائز شرایط فرمانداری در ماه های اولیه کار سختی بود اما حضور فردی مانند مومن نسب که هم بخاطر مسائل قومیتی وهم مسئولیت نزدیک برادرش بعنوان مشاور مطبوعاتی سردار از این امتیازات برخوردار بود باعث گردید تا نام شهرام مومن نسب بعنوان گزینه احتمالی فرمانداری کهگیلویه در محافل سیاسی و غیر رسمی برسرزبان بیفتد.

اما درهمین زمان خبر رسید تلاش هایی برای معرفی داوری بعنوان فرماندار کهگیلویه صورت پذیرفت ،تلاش هایی که از شانس خوش پوزش باعث گردید تا ترکش تغییرفرماندار با کلی فاصله بجای دهدشت در ساختمانی درلنده فرود اید.

اگرچه منفعل بودن پوزش در بسیاری از امور باعث گردید تا هرگونه حدس وگمان بر تغییر وی را قوت نبخشد اما قهر عدل هاشمی پور برسر بودجه در یک نشست تخصصی در فرمانداری اولین جرقه های احتمالی تغییر را روشن نمود.

بهرحال باتغییر بعضی از مدیران در شهرستان وحتی استان میتوان نتیجه گرفت که پس از ما ه ها باید منتظر حضور مدیرانی از جنس حامیان سردار در پست های کلیدی در کهگیلویه بود.

اگرچه انتظار میرود در کهگیلویه فرمانداری ازجنس اصلاح طلبی و تدبیر حاکم باشد امانباید فراموش کرد این مسئله درکهگیلویه بزرگ قابل تعمیم نبوده ونمی باشد همچنانکه درابتدای دولت امید با قدرت سیدعلی محمد بزرگواری کسی جرات تغییر فرماندار منتسب به وی را نداشته است.

بهرحال تغییر پوزش با فرکانس های منتشر شده دربازار گمانه ها دور از دسترس نیست ویاران عدل هاشمی انتخاب فرمانداری از جنس خود را در دولت تدبیر وامید میتوانند یک دست آورد برای خود بپندارند و اصلاح طلبان کهگیلویه هم چنان مانند گذشته فقط از دور تماشاگر خوبی باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار