با مخاطبان
و اما استاندار و فرمانداران بدانند که این وادادگی شما در مقابل مخالفان جریان اعتدال و اصلاحات رصد می شود و بدانید این رفتار منفعلانه شما عاقبتی خوش نه تنها برای جریان حامی دولت بلکه برای صندلیتان نخواهد داشت.
کد خبر: ۳۳۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 01 December 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.

مدیران کل و فرمانداران معامله گر عامل شکست روحانی در کهگیلویه و بویراحمد
ما اصلاح طلبان و اعتدال گرایان به دکتر حسن روحانی رای دادیم تا شاهد تحول شگرفی در سطح جامعه باشیم.دولت دکتر روحانی در اغاز اولویت خود را بر کنترل تورمی قرار داد که بی رحمانه جامعه را در می نوردید و در این راه موفق شد و آرامش به بتزار و جامعه بازگشت.اما طرفداران احمدی نژاد بر طبل می کوبیدند که چرا قیمت ها به حالت سال 84 و 85 بر نمی گردد تا به این شکل اقدامات دولت را کوچک و کم ارزش جلوه دهند.که باید از این بوقچی های دولت قبل پرسید شما که خود عامل این نابسامانی در سطح جامعه بودید-شما که می دانید این مملکت را به لحاظ اقتصادی تا ورطه سقوط پیش بردید
اکنون که این شیخ عالم آرامش را به کشور بازگرداند می خواهید آن همه بدبختی هائی که دولت مهرورزتان بر این مملکت تحمیل نمود یکجا از بین برود.عمق ندانم کاری های شما به اندازه ای است تا سال های سال آثارش بر جاست.
دولت دکتر روحانی با برجام گشایشی دیگر در روابط ایران با جامعه جهانی ایجاد نمود- که این اقدام با واکنش منفی کشورهای عربی در راسشان عربستان و رژیم صهیونستی مواجه شد و بعضا لابی های دول ذکر شده توانستند بخشی از حاکمیت آمریکا را با خود همراه سازند. اما بوقچی های دولت قبل هر چه داشتند بکار گرفتند تا دولت روحانی را در این زمینه ناکارآمد جلوه دهند و همیشه خوشحالی خود را از اقدمات کنگره آمریکا نشان می دهند.
اما مقاومت دولت روحانی با دیپلماسی هوشمندانه در اوپک جواب داد و عربستان ناچار به تعظیم در مقابل این دیپلماسی هوشمندانه شد و مجبور شد تولید نفت خود را کاهش دهد البته در این کاهش ایران مستثنی شد و و کشورمان توانس به افزایش تولید ادامه دهد
یقین بدانید "دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد" و کنگره آمریکا هم در برابر دیپلماسی هوشمندانه دولت تدبیر و امید سر تعظیم فرود خواهد آورد. وترامپ تجار مسلک مجبور به پذیرش دیپلماسی هوشمندانه در قالب منافع دو جانبه ومشترک خواهد شد.
اما اکنون درد ما از کارشنکنی های عربستان، رژیم صهیونستی و لابی های آنان در آمریکا نیست چون تکلیف ما با آنها مشخص است.آنها به به دنبال آن هستند که نظام جمهوری اسلامی را به عنوان یک کلیت ناکارآمد کنند.که یقین بدانید نمی توانند.
درد ما از طرفدارهای دولت قبل نیست چرا که آنان می خواهند این دولت را ناکارآمد و به شکست بکشانند و خود دوباره به قدرت برسند و به روش های گذشته خود ادامه دهند. که یقین بدانید موفق نمی شوند
و اما.......
مشکل اصلی ما اصلاح طلبان و اعتدال گرایان، مدیران کل و فرمانداران معامله گر در سطح کشور بالاخص استان کهگیلویه و بویراحمد است
مشکل ما امثال علیمردانی هست که خود جزء ستاد دکتر احمدی نژاد بود و وی با معامله های پشت پرده و بدون هیچ سابقه مدیریتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان شد.
علیمردانی احمدی نژادی، انگار خیلی جسور است و جریان حامیان دولت را به سُخره می گیرد و اکنون بوقچی دیروز و امروز دولت قبل و امثال حامیان امثال زاکانی را که کمر به شکست دولت روحانی بسته بودند بعنوان روسای ادارات شهرستانی از جمله بهمئی منصوب می کند. علیمردانی احمدی نژادی بعد از واکنش اصلاح طلبان به تاکتیک چراغ خاموش روی آورده و قصد دارد بوقچی های دولت مهرورزان بی سر و صدا در ادارات مستقر نماید و بعد از کاهش حساسیت ها آنها را رسما به منصوب نماید.اما غافل از آنکه رفتار شما لحظه به لحظه رصد و گزارش می گردد.
علیمردانی احمدی نژادی باید از سرنوشت فدائی مدیرکل سابق درس عبرت بگیرد و بداند در صورتیکه جریان اعتدال و اصلاحات پیگیر غش کردن هایش به سمت مقابل دولت شد هیچ نماینده ای نمی تواند از وی حمایت کنند کماکان که نتوانستند از فدائی حمایت کنند
و اما در دهدشت که وضع به مراتب بدتر است مدیرکل کل راه و شهر سازی قصد دارد همین تاکتیک در جریان بهمئی را در دهدشت و سایر شهرستان های همجوار اجرا نماید. ولی باید بداند هر گونه تغییر در دهدشت فقط در قالب جریان اعتدال و اصلاحات امکان پذیر است
مدیرکل بهزیستی و مدیر عامل شرکت گاز هم باید بدانند که رفتارشان در چنیش نیروها مدیریتی کهگیلویه در حال غش به سمت جریان مقابل دولت است. و فرماندار کهگیلویه به مقاومت خود در مقابل این حرکت های مدیران کل ادامه دهد.
و اما استاندار و فرمانداران بدانند که این وادادگی شما در مقابل مخالفان جریان اعتدال و اصلاحات رصد می شود و بدانید این رفتار منفعلانه شما عاقبتی خوش نه تنها برای جریان حامی دولت بلکه برای صندلیتان نخواهد داشت.
مهدی رضوی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
بخدا وجود این استاندار ومجموعه معامله گر مدیریتش بجز ضرر برای دولت منفعتی ندارندوبعداثابت میشود.مگر اینکه اقای استاندار حتما فکری دیگر دارد وامیدوار.جناب اقای خادمی یادت که نرفته صحبت یک دقیقتان دراستادیوم جلوی رییس جمهور واسترسی که شما را گرفته بود.درست عمل میکردی ان روز به خودت اجازه میدادی حداقل پانزده دقیقه حرف بزنی.
تدبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
خبر موثق/فرماندار بهمئی حداکثر ظرف مدت دو هفته دیگر برکنار می شود-اما اینقد به بوقچی های کهگیلویه بزرگ سخت نگیرد-چون خطای اصلی را استاندار انجام داد که اجازه داد علیمردانی مدیرکل شود-گفته می شود علیمردانی قبلا ناظر پروژه های یکی از نمایندگان فعلی بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار