کد خبر: ۳۳۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 30 November 2016
استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز یک مسیحی استرالیایی با حضور در دفتر آیت‌الله نوری همدانی مسلمان شد و نام حسین را برای خود برگزید.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام سیدناصر احمدی با بیان اینکه شور و شعور حسینی بالاترین طریق دستیابی به بصیرت دینی است، اظهار کرد: این موضوع طبق کلام پیامبر اسلام که «از شهادت امام حسین(ع)، حرارتی در دل مؤمنین هست که هرگز رو به سردی نخواهد گذاشت» می‌تواند موجب طهارت و پاکی قلوب انسان‌ها و دوری از تحریف حقایق شود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به مشارکت «وهب بن عبدالله کلبی» در لشکر حضرت اباعبدالله(ع) و دفاع از ولایت و امامت ادامه داد: امروز نهم آذر‌ماه 95 دکتر جولیان تیموتی برابین کوپر، یک مسیحی استرالیایی با حضور در دفتر آیت‌الله نوری همدانی مسلمان شد و نام «حسین» را برای خود برگزید؛ ضمناً خطبه عقد او با فرزانه مهدوی استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری در این دفتر خوانده شد.

احمدی با بیان اینکه برابین کوپر با اشاره به تبلیغات سوء آمریکا درباره ایران بر مهربانی، مهمان‌نوازی و شجاعت ایرانیان تاکید کرده است، گفت: مسلمان شدن این دکتر استرالیایی و انتخاب نام زیبای حسین، موید اثرگذاری آموزه‌های قرآن و عترت(ع) در طول تاریخ و در اقصی نقاط جهان است.

کارشناس دفتر آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه در مدت حضورم در دفتر این مرجع تقلید، 17 نفر از کشورهای مختلف مانند آلمان، رومانی، استرالیا و آمریکا مسلمان شدند، تصریح کرد: فعالیت شبانه‌روزی دفتر آیت‌الله نوری همدانی در تهران برکات زیادی برای کشور داشته است و مردم نیز می‌توانند همه روزه از طریق تماس با شماره‌های 33542533 و 33513380 سؤالات شرعی و مذهبی خود را طرح کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار