وزیر اطلاعات با بیان اینکه ابوعایشه کُردی قصد داشت وارد تهران شود، گفت: این فرد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در مرز به هلاکت رسید.
کد خبر: ۳۳۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 29 November 2016
ابوعایشه کُردی سرکرده داعش در مرز به هلاکت رسیدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمود علوی عصر دوشنبه در مراسمی که به مناسبت رحلت پیامبر اعظم(ص) در مسجد رسول اکرم واقع در جهانشهر کرج برگزار شد، ایام سوگواری اهل‌بیت عصمت و طهارت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) و همچنین رحلت پیامبر اکرم (ص) را تسلیت گفت و با طرح این سؤال که آیا اگر پیامبر دنیا را ترک کرد باید مسلمانان از اسلام روی برگردانند، اظهار کرد: قرار نیست اسلام با حضور پیامبر وجود داشته باشد و پس از رحلت پیامبر از بین برود.
وی با اشاره به اینکه پیدا کردن یک عامل انتحاری در شهر ۱۴ میلیون نفری تهران از پیدا کردن سوزن در انبار کاه دشوارتر است، گفت: وقتی لطف خداوند شامل حال ما شود عامل انتحاری در میان میلیون‌ها نفر پیدا می‌شود.

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به آمادگی سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) همه بمب‌ها و مواد منفجره و عوامل انتحاری را شناسایی کرده و در آن واحد با واردکردن ضربه به آنان اجازه عملیاتی که امنیت را خدشه‌دار کند، نمی‌دهند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه یکی از سرکردگان داعش در مرز به هلاکت رسیده است، گفت: ازآنجایی‌که همه عوامل انتحاری به درک واصل شدند یکی از سرکردگان داعش به نام ابوعایشه کُردی نیز در مرز به درک واصل شد تا آمادگی سربازان گمنام امام زمان (عج) به همگان ثابت شود.

وی بابیان اینکه ابوعایشه کُردی قصد داشت وارد تهران شود، گفت: این فرد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در مرز به هلاکت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار