مهمترین خبرهای استان
مهمترین خبرهایی که در میان سایت ها و خبرگزاری های استان تیتر شده اند بصورت یکجا در این بسته خبری انتشار یافته است.
کد خبر: ۳۳۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 29 November 2016
تعدد خبرها و منابع انتشار این خبرها گاها باعث می شود که مخاطبان نتوانند به آنچه در پی آن هستند دست یابند و کمبود وقت یکی از دلایلی است که مخاطبان را در پیگیری اخبار مردد می کند.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سعی دارد مهمترین خبرهای استان را در فواصل زمانی ، در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.
رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سفیر بلغارستان به منظور برقراری روابط تجاری به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.
جبار کیانیگفت: در چند ماه اخیر ارتباطات بسیار خوبی با کشورهای دیگر در زمینه تعامل در زمینه‌های تجاری در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته‌ایم.
رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سفر هیأت روس به استان ما فتح بابی برای ایجاد ارتباطات با سایر کشورها بود که این مسیر و راه را با قوت و قدرت ادامه می‌دهیم.
کیانی افزود: بر همین اساس ارتباطاتی با سفارتخانه برخی از کشورها داشته‌ایم تا بتوانیم روابط تجاری خود را در زمینه بین‌المللی گسترش دهیم.
وی گفت: بر همین اساس سفیر بلغارستان به استان ما سفر خواهد کرد تا زمینه تعامل با این کشور را در حوزه تجاری داشته باشیم.
این مسوول از اواخر آذرماه امسال به عنوان تاریخ سفر این سفیر اروپایی به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد./فارس
اقدام غیرقانونی آموزش و پرورش شهرستان دنا
طی اقدامی هماهنگ در سطح مدارس شهرستان دنا نامه ای مبنی بر کمک دانش آموزان به مدارس تحویل دانش آموزان داده شده است تا کمکهایی که هیچ گونه وجهه قانونی ندارد به دست آموزش و پرورش شهرستان دنا برسد.
علی رغم ممنوعیت اجباری دریافت کمک هزینه آموزشی از دانش آموزان مدارس دولتی در سطح کشور، نامه ای با مضمون کمک به مدارس تحویل دانش آموزان شهرستان دنا شده است ،موضوعی بارهای بار با پاسخ صریح مسوولان آموزش و پرورش و حتی وزیر این دستگاه مبنی بر غیر قانونی بودن این وجوه روبه رو شده ولی همچنان در شهرستان دنا این اقدام غیر قانونی ادامه دارد.
در نامه های ارسالی که برخی با امضای مدیر مدرسه و برخیها نیز با امضای مسوول انجمن اولیا و مربیان مدارس به دست دانش آموزان داده شده درخواست شده مبلغ ۵۰ هزار تومان به مدارس تحویل داده شود.
نامه هایی که در آنها اجباری یا اختیاری بودنش به خوبی روشن نشده ولی مضمون نامه ها به گونه ای تنظیم شده که هر دانش آموزی باید مبلغ ۵۰ هزار تومان به مدارس خود هدیه بدهد! ،این مسئله که سال گذشته نیز به علل ممنوعیتهای قانونی و با ممانعت امام جمعه سی سخت از امضای مصوبه نتوانسته بود بند و تبصره های قانونی شورای آموزش و پرورش را به خود بگیرد امسال در اقدامی غیرقانونی با امضای انجمن اولیا و مربیان و حتی امضای مدیران مدارس به درب منازل دانش آموزان ارسال شده است.
جدای از بحث قانونی یا غیر قانونی ،اجباری یا اختیاری بودن این کمکها ،اگر قرار باشد عدالت رعایت شود و همه هفت هزار دانش آموز دنا هر یک ۵۰ هزار تومان تحویل آموزش و پرورش بدهند رقمی معادل ۳۵۰ میلیون تومان جمع آوری می شود! مبلغی نجومی که به خوبی شفافیت آن برای اولیای دانش آموزان روشن نیست که قرار است این مبلغ را بابت کدام یک از خدمات علمی و آموزشی صرف کنند.
از طرف دیگر به نظر میرسد سازوکار تعریف شده برای جمع آوری هدایای اجباری از دانش آموزان سازوکار معقول و منطقی نیست،چرا که اگر قرار باشد کمکها قبل از ورود به حساب متمرکز آموزش و پرورش جهت شفاف سازی به دست مدارس و مسوولان آموزشی برسد احتمال برخی شائبه ها و نگرانی های احتمالی نیز وجود دارد./برنا
واکنش دبیر حزب پایداری گچساران به مصاحبه پسر منصورخان باشتی
دبیر جبهه پایداری گچساران در واکنش به مصاحبه اسدالله باشتی با زاگرونا گفت نمی دانم  که چرا برخی از دوستان رسانه اصرار برلایه پوشانی بعضی مسائل رخ داده و خاک خورده در تاریخ دارند؟
مصطفی جوزانی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
تاجاییکه حاضر به قسم جلاله درقبال عصمت تاجگردون هستند.دوستان محترم والبته گرامی برای لاپوشانی براین سال های پنهان مانده وفراموش شده درتاریخ منطقه از،بدتر شاهدبربی گناهی بد آورده اند .تاجایی که درآلزایمری سیاسی از یک خانزاده از خوانین منطقه (منصورخان باشتی)درنظام ضدفئودالی جمهوری اسلامی ازبدتر شاهد بربی گناهی بد آورده اند.
طی روزهای گذشته سایت محلی زاگرونا گفتگویی با اسدالله ملک پور فرزند منصورخان باشتی انجام داده بود که وی در پاسخ به مطالب منتسب داده شده به خانواده تاجگردون گفته بود :مطالبی را که توسط عده ای ازمغرضین مطرح میشود رانباید پاسخ گفت ودرمورد آنچه در گذشته اتفاق افتاداست بهترین قضاوت کننده خود مردم استان هستند.
گفتنی است پس از مطرح شدن تغییر نام استان واظهارات غلامرضاتاجگردون نماینده مردم گچساران وباشت درمجلس شورای اسلامی حمله هایی به دیدگاه ایشان صورت پذیرفته که  دربرخی از این اظهارات پا رافراتر ازنقد گذاشته و بیشترجنبه توهین دیده میشد./راک نیوز
بانک تجارت 7 ماه است با هیئت مدیره غیررسمی اداره می‌شود 
ترکیب هیئت مدیره بانک تجارت نشان می‌دهد، این بانک بورسی برای هفتمین ماه متوالی نتوانسته از رسمیت برخوردار باشد.
هم‌اکنون در ترکیب هیئت مدیره بانک تجارت محمد ابراهیم مقدم نودهی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، علیرضا اکبری ماسوله به نمایندگی از وزارت اقتصاد و دارایی به عنوان عضو هیئت مدیره، رضا دولت‌آبادی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان یزد به عنوان عضو هیئت مدیره و محمدرضا رستمی به نمایندگی از سرمایه‌گذاری صبا تامین به عنوان عضو هیئت مدیره در این ترکیب حضور دارند.
این در حالی است که با وجود کناره‌گیری سید مجتبی فهیم هاشمی از ترکیب هیئت مدیره بانک تجارت هنوز هیچ فردی به جای وی انتخاب نشده و همچنان یک کرسی هیئت مدیره این بانک فاقد نماینده است. از این رو هیئت مدیره بانک تجارت هم‌اکنون فاقد رئیس هیئت مدیره بوده و به لحاظ قانونی رسمی نیست.
مطابق با قانون تجارت، عده هیئت مدیره در شرکتهای سهامی عام نباید از پنج نفر کمتر باشد، ولی بیشتر از آن طبق اساسنامه مانعی ندارد. در عین حال ترکیب هیئت مدیره شرکت‌های بورسی نشان می‌دهد که همواره بر مبنای اعداد فرد و بیشتر از پنج نفر چینش می‌شود.
با این اوصاف معلوم نیست مدیران شرکت‌ها و مجموعه‌های مدیریتی متعلق به بانک تجارت هم‌اکنون بر اساس کدام رویه و سیاست در طول هفت ماه اخیر به تصمیم‌گیری برای مجموعه تحت مدیریت خود اقدام کرده‌اند و چگونه از تضییع منافع سهامداران بانک تجارت جلوگیری می‌شود؟/فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار