همچنین از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درخواست می‌شود با توجه به اتهامات مطرح شده از سوی جناب خسروی کارشناس برجسته داوری در شبکه ملی بررسی‌های لازم را صورت دهد و باشگاه نفت و گاز گچساران نیز در این خصوص آمادگی هر گونه همکاری و ارائه مستندات لازم برای اثبات بی‌گناهی در این اتفاق تلخ را دارد.
کد خبر: ۳۳۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲ 28 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،در پی صحبت های مجتبی شریفی در خصوص بوجود آمدن مشکلاتی برای وی(اینجا) در سفر به گچساران برای قضاوت دیدار تیم های نوجوانان نفت و گاز گچساران و نفت آبادان و در پی آن برخی انتقادات در رسانه ها از نوع میزبانی مسئولانگچسارانی، روابط عمومی تیم نفت و گاز گچساران نامه ای منتشر کرد.
متن نامه منتشر شده:
متأسفانه روز گذشته در برخی از رسانه‌ها و حتی رسانه ملی شاهد اظهار نظر یکی از کارشناسان برجسته داوری کشور و همچنین داور بازی تیم‌های فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران و صنعت نفت آبادان بودیم که در خصوص میزبانی باشگاه نفت و گاز انتقاداتی داشتند. پس از شنیدن اظهارنظر این عزیزان سریعاً اقدامات لازم برای بررسی علل و عواملی که مورد انتقاد داور محترم این بازی بوده انجام شد و جوانب مختلف از این موضوع برای روشن شدن افکار عمومی مهم است به شرح در ادامه خواهد آمد.

طبق بررسی‌های به عمل آمده داور بازی جناب آقای شجاعی شب قبل از بازی در مسیر حرکت از سمیرم به گچساران دچار سانحه رانندگی می‌شود که به لطف خداوند آسیب جدی متوجه ایشان نمی‌شود و وی سفر خود را با جراحات سطحی که داشته ادامه می‌دهد و در گچساران مورد استقبال آقای یزدان‌شناس سرپرست تیم فوتبال نوجوانان قرار می‌گیرد و پس از استقرار در مهمانسرا آقای یزدانشاس سرپرست تیم از وی در خصوص انتقال به بیمارستان سؤال می‌کند.

شجاعی داور سانحه دیده اعلام می‌کند نیازی به بیمارستان فعلاً ندارد و سرپرست تیم نیز از ایشان درخواست می‌کند در صورت لزوم هر ساعت از شبانه‌روز نیاز بود تماس بگیرید تا شما را به مراکز درمانی منتقل کنیم که دیگر تماسی از سوی جناب شجاعی گرفته نمی‌شود.

بخش دیگری از اظهارات این داور جوان و آینده‌دار کشورمان در خصوص درخواست اقامت بعد از بازی در مهمانسرا بوده که به هیچ عنوان با سرپرست تیم مطرح نشده است و بنا بر گفته داور بازی این خواسته با ناظر بازی و افراد غیر مسؤولی که در آن زمان در مهمانسرا بوده بیان شده و هیچ گونه اطلاعی به سرپرست تیم داده نشده و وی از این خواسته داور بی اطلاع بوده است.

در خصوص نحوه انتقال داوران به ترمینال نیز ماشین در اختیار این تیم برای گرفتن غذای داوران به مهمانسرا رفته و پس از تماس آقای یزدان‌شناس به سوی استادیوم حرکت می‌کند که تیم داوری به دلیل عجله‌ای که داشته‌اند با خودرو داور چهارم به سوی ترمینال منتقل می‌شوند و پس از رسیدن خودرو آنها مسؤولان ورزشگاه از رفتن تیم داوری خبر می‌دهند.

در صورتی که اگر خود دوستان داور کمی صبر می‌کردند هم ماشین در اختیار آنها قرار می‌گرفت و هم غذای آنها، که در این مورد ما قضاوت را بر عهده خود مردم خواهیم گذاشت. همانطور که مسؤولان محترم سازمان لیگ و کمیته داوران نیز مستحضر هستند وظیفه اسکان، پذیرایی و امنیت داوران با باشگاه‌های میزبان در قانون اعلام شده و نحوه رسیدن داوران و ناظران تا شهر برگزاری مسابقه و برگشت در عهده وظایف باشگاه نبوده است اما باشگاه نفت و گاز گچساران طی چند سال گذشته که در ورزش قهرمانی فعالیت می‌کند در بسیاری از موارد در صورت درخواست مهمانان عزیز خودرو برای راحتی و امنیت آنها در اختیار گذاشته است. که در این مورد هم اگر داور بازی با سرپرست تیم این درخواست را مطرح می‌کرد بدون تردید هم موضوع اقامت ایشان در مهمانسرا منعی نداشته و هم وسیله نقلیه برای انتقال آنها در اختیارشان قرار می‌گرفت.

حال با توجه به اتفاقات صورت گرفته و اظهارات یک جانبه جناب آقای خسروی کارشناس برجسته داوری کشور در رسانه ملی و محکوم کردن باشگاه نفت و گاز گچساران به رفتار ناجوانمردانه و بیان اتهاماتی به باشگاه نفت در رسانه ملی و رسانه‌های مکتوب که هیچ کدام مدرک معتبری برای اثبات آن وجود ندارند و حتی نام داور بازی را نیز به اشتباه قید کرده‌اند این باشگاه مراتب نگرانی خود به دلیل قضاوت یک طرفه و بدون نظرخواهی از باشگاه مورد اتهام اعلام می‌کند و از کمیته داوران فدراسیون فوتبال درخواست دارد در خصوص اتهامات جناب خسروی در شبکه ملی به باشگاهی با قدمت قریب به نیم قرن و پرونده شفاف و درخشان آن در خصوص میزبانی از تیم‌های مختلف ورزشی بررسی کرده و پاسخ قانع‌کننده‌ای به باشگاه نفت و گاز گچساران ارائه نماید.

همچنین از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درخواست می‌شود با توجه به اتهامات مطرح شده از سوی جناب خسروی کارشناس برجسته داوری در شبکه ملی بررسی‌های لازم را صورت دهد و باشگاه نفت و گاز گچساران نیز در این خصوص آمادگی هر گونه همکاری و ارائه مستندات لازم برای اثبات بی‌گناهی در این اتفاق تلخ را دارد.

در پایان با ادای احترام به جامعه محترم داوری و جناب آقای شجاعی داور محترم بازی نفت و گاز گچساران و صنعت نفت آبادان، باشگاه نفت و گاز گچساران که در اثر یک سوء تفاهم و عدم ارائه درخواست خود از سرپرست تیم فوتبال نوجوانان مبنی بر اقامت در مهمانسرا نفت دچار مشکل شده، این باشگاه همچون سال‌های گذشته آمادگی هرگونه همکاری و میزبانی از تیم‌های ورزشی، داوران و ناظران مسابقات را دارد و امیدواریم همچون گذشته که میزبانی باشگاه نفت و گاز گچساران به اذعان مهمانان از کیفیت بالایی برخوردار بوده و اینچنین اتهاماتی تاکنون در این باشگاه جایی نداشته است بتوانیم در آینده نیز کیفیت میزبانی از مهمانان عزیز ورزشی را ارتقاء و در سطح بالاتری ارائه نماییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار