کد خبر: ۳۳۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ 28 November 2016
مجری و نویسنده معروف ورزشی یونان حرکت انسان دوستانه کریم انصاری فرد، ملی پوش ایرانی پانیونیوس پس از گلزنی در بازی هفته نهم سوپر لیگ این کشور را مورد ستایش قرار داد.

گئورگی واسیلیو با انتشار مطلبی درباره حرکت تحسین برانگیز کریم انصاری فرد نوشته است: این اتفاق نشان دهنده اتمسفر خوب خانوادگی تیم پانیونیوس و انصاری فرد فرزند عاطفی این خانواده است.

وی در ادامه نوشت: حرکتی که کریم انصاری فرد با به دست گرفتن پیراهن واسیلی پاتساسلوقیو که روی نیکمت نشسته بود انجام داد در تیم های زیادی دیده نمی شود. پانیونیوس یک تیم متحد است که انصاری فرد انسجام آن را به نمایش گذاشت. این مساله هم به یونانی یا خارجی بودن بازیکن هیچ ارتباطی ندارد و پانیونیوس واقعا یک خانواده است. اگر آنها این اتحاد خود را حفظ کنند پانیونیوس برای مدت طولانی هیچ هراسی نخواهد داشت.

واسیلی پاتساسلوقیو، مدافع 23 ساله تیم پانیونیوس به دلیل مصدومیت وحشتناک در تمرین تحت عمل جراحی قرار گرفت و فصل جاری سوپر لیگ یونان را از دست داد. کریم انصاری فرد نیز پس از گلزنی در بازی هفته نهم سوپر لیگ یونان برابر پاناتینایکوس به سمت دوربین ها و نیمکت پانیونیوس رفت و با در دست داشتن پیراهن واسیلی گلش را به این بازیکن مصدوم تقدیم کرد.

این حرکت ملی پوش ایرانی تیم پانیونیوس بازتاب گسترده ای در رسانه های یونانی داشت و حتی سایت رادیو ورزش این کشور گزارش تصویری در این رابطه منتشر کرد.
 
حرکت انسان دوستانه انصاری فرد مورد تمجید مجری معروف یونانی + تصویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار