رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد : داوران هم استانی توانسته‌اند با درخشش در میادین حساس داوری فوتبال کشور خود را به عنوان بهترین داوران فوتبال ایران مطرح کنند.
کد خبر: ۳۳۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 28 November 2016
رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت دیدار حساس تیم‌های استقلال خوزستان و سایپای تهران توسط داور کهگیلویه و بویراحمدی خبر داد.

سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به قضاوت دیدارهای حساس لیگ برتر فوتبال کشور توسط داوران کهگیلویه و بویراحمدی در سال‌های اخیر اظهار کرد: خوشبختانه داوری فوتبال استان ما اکنون در کشور شناخته شده است و توانسته‌ایم برای خود جایگاهی ارزشمند در این حوزه کسب کنیم.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: داوران هم استانی توانسته‌اند با درخشش در میادین حساس داوری فوتبال کشور خود را به عنوان بهترین داوران فوتبال ایران مطرح کنند.

این مسؤول گفت: در سال‌های گذشته داوران بزرگی همچون حمزه کارگر، نوذر رودنیل و خداداد افشاریان به فوتبال کشور معرفی کردیم که در کنار آن‌ها بزرگانی همچون مرحوم شجاعت محمدیان و صفدر احمدی و غلام آموزگار درخشش فوق‌العاده‌ای در سطح ملی داشتند.

وی به داوران دوره کنونی و درخشش خوب آن‌ها در لیگ‌های مختلف کشوری اشاره کرد و گفت: در این دوره داورانی همچون روح‌الله شریفی و محمد راهی توانسته‌اند جایگاه خوبی برای داوری فوتبال استان در سطح کشور ایجاد کنند.

این مسؤول در بخش دیگری از اظهارات خود به لیگ برتر و لیگ‌های دسته اول و دوم کشور اشاره کرد و گفت: در همه این لیگ‌ها نمایندگانی از جامعه داوری استان حضور دارند.

وی بیان کرد: در لیگ برتر امسال نماینگان شایسته داوری استان ما تاکنون چندین بازی بزرگ و حساس را قضاوت کرده‌اند که در یکی از حساس‌ترین آن‌ها روح‌الله شریفی داور وسط دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سایپای تهران است.

موسوی گفت: این دیدار از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه پاس قوامین و در روز پنج‌شنبه 11 آذرماه جاری خواهد بود.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این دیدار سعید قاسمی و علی‌رضا ایلدروم داور هم استانی ما را به عنوان کمک‌های اول و دوم همراهی می‌کنند ضمن این که سعید رحیمی‌مقدم داور چهارم این دیدار است.

وی گفت: آقای ایرج نظری از اصفهان نیز ناظر این دیدار حساس خواهد بود که امیدواریم داور هم استانی این بازی را همچون دیدارهای گذشته خوب و با کیفیت قضاوت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار