معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:
محمد نظری :هدف از اجرای طرح بیمه تأمین اجتماعی مددجویان، تلاش در خصوص توانمند سازی و ارتقاء سطح اعتماد به نفس ،امید به آینده ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی آنان است.
کد خبر: ۳۳۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 28 November 2016
دو هزار و 349 نفر از زنان سرپرست خانوار شهری و مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از بیمه تأمین اجتماعی بهره مند هستند.
طرح بیمه اجتماعی از جمله اقدامات و برنامه های کمیته امداد به منظور توانمندسازی مددجویان است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد نظری در حاشیه دیدار با تعدادی از خانواده های زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد، با بیان اینکه کميته امداد به عنوان يک نهاد حمايتي در خدمت‌رساني به مددجویان در طول سال خدمات متفاوتی ارائه می دهد، گفت: کمیته امداد مددجویان خود را در دو سر فصل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال زایی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌دهد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هدف از اجرای طرح بیمه تأمین اجتماعی مددجویان، تلاش در خصوص توانمند سازی و ارتقاء سطح اعتماد به نفس ،امید به آینده ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی آنان است.
 
پرداخت بیش از 13میلیارد و 985میلیون ریال حق بیمه اجتماعی مددجویان
نظری تعداد مددجویان مشمول بیمه تأمین اجتماعی را دو هزار و 349 نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد 898 نفر زنان سرپرست خانوار شهری و مابقی مجریان طرح های اشتغال هستند که در این زمینه امسال بیش از 13 میلیارد و 985 میلیون ریال بابت حق بیمه اجتماعی آنان به حساب تأمین اجتماعی واریز شده است.
نظری با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد به صورت هدفمند و براساس نیاز مددجویان ارائه می شود، گفت: با ارائه خدمات بیمه اجتماعی، مددجويان از مزایای بازنشستگي، از کارافتادگي، فرانشيز درماني و سایر موارد بهره‌مند مي‌شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار