کد خبر: ۳۳۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰ 27 November 2016
عضو انجمن علمی طب سنتی گفت: نوشیدن آب در طول شب و اول صبح به صورت ناشتا سبب سرد شدن کبد، مغز، رحم و تخمدان می‌شود، به‌همین دلیل توصیه می‌شود که هیچ‌گاه آغاز صبح با معده خالی، آب خورده نشود.

 نعمت الله مسعودی متخصص طب سنتی به توضیح یکسری از عادات غلط خوابیدن پرداخت و گفت: در فصول سرد توصیه اکید شده است که قبل از ساعت ۱۰ در خاموشی مطلق بخوابند اما متأسفانه هم اکنون افراد شام را دیر مصرف می‌کنند و فاصله بین خواب و هضم غذا را رعایت نمی‌کنند.

وی افزود: دیر خوابیدن و دیر از خواب برخواستن، سبب اختلالات خواب زیادی می‌شود، همچنین نوشیدن آب در طول شب و اول صبح به صورت ناشتا سبب سرد شدن کبد، مغز، رحم و تخمدان می‌شود. به‌همین دلیل توصیه می‌شود که هیچ‌گاه آغاز صبح با معده خالی، آب خورده نشود و در صورتی که فرد تشنه بود در موارد نادر و آن هم به صورت جرعه جرعه خورده شود، اما کسی که یک تشنگی دائمی در طرف صبح دارد باید به متخصص طب سنتی مراجعه کند.

این متخصص طب سنتی گفت: بعضی از افراد که بیماری تیروئید دارند و قرص لوتیروکسین را صبح ناشتا با آب مصرف می‌کنند بهتر است مصرف آن را به قبل از ناهار در طول روز بیندازند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار