کد خبر: ۳۳۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 26 November 2016
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمریکا و دوستانش به دنبال تشکیل حکومت‌های دست نشانده و حلقه به‌گوش در منطقه بوده تا بلکه بتوانند خاورمیانه بزرگ را تشکیل دهند ولی این به رویای دست‌نیافتنی برای‌شان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار یدالله بوعلی پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان یاسوج در محل مصلی امام خمینی (ره) یاسوج اظهار داشت: تاریخ را که ورق می‌زنی می‌بینید که دشمنان همیشه برای خاموش‌کردن چراغ دین مبین اسلام از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در برابر دشمنان اسلام پیامبر(ص) و ائمه ایستادگی و مقابله کردند، عنوان کرد: امروزه می‌بنیم نامی از ستمگران تاریخ نیست و اما مبلغان و ترویج‌دهندگان پیام خداوند هر روز نامشان پرآوازه‌تر می‌شود که راهپیمایی میلیونی اربعین که هم‌اکنون به یک مکتب تبدیل شده نمونه بارزی از این موارد است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تشریح روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی تصریح کرد: بنای انقلاب اسلامی دفاع از حق و مقابله با ظلم، کفر، استکبار و استبداد بوده و این روند با قدرت ادامه دارد و امروزه بسیج هیمنه استکبار را در هم شکسته است.

وی با تاکید براینکه نقشه‌های دشمنان تا دندان مسلح و قسم خورده انقلاب اسلامی برای متوقف‌کردن حرکت انقلاب و خاموش‌شدن این نور الهی تاکنون نقش بر آب شده است، ابراز کرد: شرایط امروز با اول انقلاب قابل مقایسه نیست و این مهم سبب حیرت دشمنانی شده که روزانه برای مقابله با این انقلاب برنامه‌ریزی می‌کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تشریح چگونگی تشکیل بسیج و اهم فعالیت‌های انجام شده افزود: بسیجان سربازان راستین و واقعی انقلاب، اسلام و ولایت هستند و این را در برهه‌های حساس به اثبات رسانده‌اند. امروزه ایران اسلامی با تکیه بر سرمایه مردمی و ولی فقیه در مقابل دنیای کفر ، ظلم و استبداد با شعارهای دینی و معتقد به تداوم مسیر انبیاء ایستاده است.

وی با تاکید براینکه یکی از مهمترین استراتژی استکبار و در راس آن آمریکا، جلوگیری از شکل‌گیری قدرتی توانمند در مقابل آنان است، گفت: دشمنان از هیچ تلاشی برای متوقف‌کردن حرکت قطار انقلاب دریغ نمی‌کنند ولی به لطف خدا، پشتیبانی مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکنون پوزه آنان به زمین مالیده شده است.

بوعلی حفظ امنیت اسرائیل را برای آمریکا و متحدانش ضروری دانست و افزود: آمریکا و دوستانش به‌دنبال تشکیل حکومت‌های دست‌نشانده و حلقه به‌گوش در منطقه است تا بلکه بتوانند خاورمیانه بزرگ را تشکیل دهند که این به رویائی دست نیافتی برای آنان تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: با هدف عدم بی‌ثباتی در میان کشورهای منطقه کمربند ناامنی ایجاد کردند و با کودتا و تغییر حکومت‌ها و در نهایت با حمله نظامی براندازی را دنبال می‌کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه امروزه با تشکیل گرو‌ه‌های تکفیری به دنبال جنگ‌های نیابتی هستند عنوان کرد: یکی از مهمترین اهداف آنان این بوده که هیچ کشوری نتواند در جلوی زیاده‌خواهی‌های آنان بایستد.

بوعلی با تشریح برنامه‌های شکست خورده دشمنان انقلاب اسلامی ابراز کرد: تحریم‌ها را با هدف براندازی ایران علم کردند ولی با درایت ملت انقلابی و رهبر هوشمند انقلاب این توطئه هم شکست خورد و در مقابل ملت ایران درمانده شدند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دیگر آمریکا و متحدانش قدرت برتر منطقه نیستند اظهار داشت: قدرت آنان در لبنان، عراق و یمن به نمایش گذاشته شد و روسیاه شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار