سید موسی خادمی روز پنجشنبه در این پیام تصریح کرده است: آیت الله موسوی اردبیلی از عالمان برجسته مکتب عمیق تشیع و از حافظان و منادیان واقعی و راستین دین مبین اسلام بود.
کد خبر: ۳۳۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 25 November 2016
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی ضمن تسلیت ضایعه دردناک و جانسوز رحلت مرجع عالیقدر شیعیان حضرت آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی گفت: آن مرحوم و عالم برجسته از یاران صدیق و باوفای امام خمینی (ره) و از پیشگامان مبارزان انقلاب اسلامی بود.

سید موسی خادمی روز پنجشنبه در این پیام تصریح کرده است: آیت الله موسوی اردبیلی از عالمان برجسته مکتب عمیق تشیع و از حافظان و منادیان واقعی و راستین دین مبین اسلام بود.
وی عنوان کرده است: این مرجع عالیقدر دینی همواره با رهنمودها و خطابه‌های پرشور و شعورش چه در آغاز روزهای انقلاب و در سایر برهه‌های مختلف و موقعیت‌های حساس نظام اسلامی همواره چراغ راه همگان به ویژه نسل جوان و تشنه معارف دینی و انقلاب بود.
خادمی تاکید کرده است: آن عالم فقید و ربانی که از صالحان و مبلغان مکتب شیعی بود، خدمات ارزنده و ماندگاری برای تحقق و پیشبرد اهداف عالیه انقلاب، استقرار و استمرار حکومت الهی و تحکیم درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی ارزانی داشتند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیام خود آورده است: همواره این سابقه درخشان در یادها و نام‌ها و در همه دوران‌ها به یادگار خواهد ماند و ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی همواره قدردان ایثار، فداکاری و تلاش خالصانه چنین عالمان بزرگ دینی خود خواهد بود.
خادمی در این پیام بیان کرده است: سخنان تأثیر گذار آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی در میان جوانان انقلابی در مساجد شهرهای مختلف در اوایل انقلاب و در برهه‌های خاص مبارزه با رژیم منحوس و ظالم پهلوی، ترغیب و تشویق مردم غیور ایران اسلامی برای دفاع از تمامیت ارضی و ارزش‌های ناب دین مبین اسلام، تأسیس مراکز علمی و دانشگاهی همچون موسسه مکتب امیرالمؤمنین (ع)، کانون توحید، مدارس و دانشگاه مفید از جمله اقدام‌های ارزشمند این عالم فقید، فرهیخته و دانشمند در طول دوره‌های مختلف و عرصه‌های گوناگون مبارزاتی و معرفتی این یار امین و صدیق امام (ره) و انقلاب بود.
وی در این پیام اظهار کرده است که همراهی و همگامی آیت الله موسوی اردبیلی با همرزمانی از جمله آیت الله شهید مطهری و آیت الله شهید بهشتی نیز از دیگر فعالیت‌های درخشان و انقلابی این عالم فقید در سال‌های قبل و بعد از انقلاب بود./ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار