سرمربی نفت و گاز گچساران که از تغییر زمان مسابقه بسیار ناراحت بود اظهار داشت: در هفته گذشته تماسی از سوی مسؤول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم کشور مبنی بر تغییر تاریخ بازی نفت گچساران و برق شیراز از روز چهارشنبه به پنجشنبه با باشگاه نفت گرفته شد که در جواب به این تماس نظر تیم نفت گچساران منفی بود.
کد خبر: ۳۳۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 25 November 2016
سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران از تغییر زمان بازی با برق نوین شیراز انتقاد کرد و گفت: سازمان لیگ همه تیم‌ها را باید به یک چشم ببیند.

داریوش یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و بعد از تساوی تیم نفت و گاز گچساران مقابل برق نوین شیراز اظهار داشت: به عنوان کسی‌ که سال‌ها در سطح اول فوتبال کشور بازی و مربی‌گری کرده‌ام اتفاقات لیگ دو بسیار تعجب‌آور است.

وی ادامه داد: در همان روزهای نخست نیز گفته بودم و از طریق دوستان دیگرم در لیگ دو شنیده بودم که چنین اتفاقاتی در لیگ رخ می‌دهد اما برای من باورش سخت بود.

یزدی اظهارکرد: همه جامعه فوتبال ایران و مربیان نیز در همان ابتدای فصل مشاهده کردند در حالی که در هفته سوم به سر می‌بردیم یک تیم را به لیگ و آن ‌هم گروه ما اضافه می‌کنند و مدیران و مربیان نیز اعتراضات خود را در رسانه‌ها مطرح کردند اما راه به جایی نبردیم.

سرمربی نفت گچساران تصریح کرد: رسانه‌ها خاطرشان هست که آن روز‌ها هم گفتم امیدوارم در ادامه شاهد چنین اتفاقاتی در لیگ دو نباشیم.

وی عنوان کرد: اینکه تیمی آنقدر قدرت دارد که بتواند بازی روز چهارشنبه را تغییر دهد آیا جای سوال ندارد.

یزدی با این پرسش ادامه داد: چگونه تیمی می‌تواند تاریخ بازی که فدراسیون برای آن برنامه‌ریزی کرده است را تغییر دهد لذا جای سؤوال است.

وی تاکید کرد: چنین عملکردی از سوی سازمان لیگ در خصوص تغییر زمان بازی نفت گچساران و برق نوین شیراز با وجود مخالفت باشگاه نفت و گاز گچساران آن هم در حالیکه تاریخ اعلام شده است بسیار نگران کننده است و مطمئنا باعث نارضایتی می‌شود.

سرمربی نفت و گاز گچساران که از تغییر زمان مسابقه بسیار ناراحت بود اظهار داشت: در هفته گذشته تماسی از سوی مسؤول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم کشور مبنی بر تغییر تاریخ بازی نفت گچساران و برق شیراز از روز چهارشنبه به پنجشنبه با باشگاه نفت گرفته شد که در جواب به این تماس نظر تیم نفت گچساران منفی بود.

وی یادآورشد: دلیل تغییر زمان بازی از روز چهارشنبه به پنجشنبه را خستگی تیم برق نوین بعد از انجام دیدار این تیم با تراکتورسازی در جام حذفی به ما اعلام کردند.

بازیکن سابق استقلال تهران افزود: علی‌رغم مخالفت باشگاه نفت و گاز گچساران با تغییر زمان مسابقه، مسؤول برگزاری لیگ دو طی یک تماس تلفنی با باشگاه نفت اعلام کرد در صورتی که باشگاه نفت وگاز با تغییر زمان این جابه جایی موافقت نکند خود سازمان لیگ تصمیم به جابه‌جایی تغییر تاریخ دیدار نفت گچساران و برق شیراز خواهد کرد.

یزدی گفت: متاسفانه علی‌رغم مخالفت ما مشاهد کردیم که همین طور هم شد و قبل از بازی نفت با فولاد خوزستان در جام حذفی به باشگاه اعلام شد که بازی باید روز پنجشنبه در گچساران برگزار شود و این حالیست که سازمان از قبل برنامه خود را اعلام کرده بود که این بازی چهارشنبه برگزا می‌شود.

و در این خصوص ادامه داد: حال سؤال ما از سازمان لیگ این است که چگونه وقتی باشگاه نفت گچساران مخالف تغییر زمان مسابقه است سازمان لیگ به این مسأله توجهی نمی‌کند چرا که ما از قبل با استعلامی که از هواشناسی گرفته بودیم اطلاع داشتیم که روز پنجشنبه در گچساران بارندگی داریم و تنها به همین علت نیز مخالف برگزاری مسابقه در این روز بودیم ولی سازمان لیگ دستور اکید داد که باید در همان تاریخی که ما اعلام می‌کنیم بازی انجام شود و دیگر هیچ.

وی ادامه داد: این در حالیست که نفت گچساران قبل از بازی با فولاد خوزستان درخواست کرده بود که یک روز بازی تیم نفت با فولاد جابجا شود اما به ما جواب منفی داده شد اما چگونه می‌شود با امروز برای این تیم این کار را انجام می‌دهند.

سرمربی نام آشنای نفتی‌های گچساران در ادامه عنوان کرد: امروز از بارش باران در گچساران خوشحال شدیم ولی متاسفانه همین بارش باران باعث لغزنده شدن زمین و تاثیر منفی در عملکرد تیمی ما داشت چرا که بازیکنان نفت روی زمین می‌توانند فوتبالشان را به رخ حریفانشان بکشانند.

یزدی در خصوص داوری امروز بیان کرد: خوب شما دیدید در دقیقه 2 یا 3 پنالتی صددرصد را برای نفت گچساران داور نگرفت و باید گفت قضاوت داور در نیمه اول مسابقه بسیار نگران کننده و دیدید که در جریان بازی تاثیرگذار بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول مسابقه با وجود اینکه تیم نفت گچساران عملکرد بهتری نسبت به حریف خود برق شیراز داشت ولی عملکرد ضعیف داور مسابقه در همین نیمه باعث شد که گل تساوی را نفت گچساران در دقیقه 45 دریافت کند و امروز باید گفت عملکرد ضعیف داور در عدم نتیجه‌گیری تیم نفت گچساران تاثیرگذار بود.

یزدی اظهار کرد: امروز دو امتیاز خانگی را از دست دادیم ،برق شیراز در این دیدار به دنبال کسب یک امتیاز بود و به هدف خود رسید.

این مربی که توانسته در هفته‌های گذشته استقلال خوزستان و فولاد خوزستان را در جام حذفی از گردونه مسابقات حذف کند اظهار داشت: مقصر اصلی در این مسابقه بنده بودم و مسؤولیت عدم نتیجه‌گیری برعهده من است که سعی ما و کادر فنی تیم این است با انجام تمرینات بیشتر نقاط ضعف تیم خود را بهبود بخشیم.

یزدی به پیروزی هفته قبل نفت گچساران در مقابل فولاد خوزستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه باید بگویم بچه‌های ما هنوز در حال و هوای خوشحالی برد در مقابل فولاد خوزستان به سر می‌بردند و این یکی دیگر از عواملی بود که باعث شد نتوانیم در مقابل برق شیراز نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

وی در پایان در خصوص نزدیکی امتیاز تیم‌ها در این گروه خاطرنشان کرد: تا پایان مرحله اول مسابقات 14 بازی باقی مانده است و قضاوت در خصوص تیم‌های صعود کننده بسیار سخت است ولی باید عرض کنم در این گروه 7تا 8 تیم از مدعیان صعود به دور بعد مسابقات هستند و در هر صورت فقط باید 4 تیم به دور دوم صعود کنند و بقیه تیم‌ها باید از صعود باز بمانند، در صورتی که اگر همین تیم‌ها در گروه‌های دیگر بودند مطمئن باشید به راحتی به دور دوم صعود می‌کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار