کد خبر: ۳۳۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴ 23 November 2016
مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بیش از 45 درصد دانشجویان دانشگاه‌های استان عضو بسیج هستند.

شهرام مهدوی مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: حفظ و تلاش برای پیشبرد اهداف انقلابی یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج دانشجویی است.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، بر ارتباط و تعامل متقابل حوزه و دانشگاه تاکید کرد و افزود: اگر این دو با هم ارتباط خوبی داشته باشند می‌توانند در تحقق اهداف انقلابی نقش موثری ایفا کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: فرمان تشکیل بسیج در سال 1358 توسط امام خمینی (ره) داده شد و هر ساله از 30 آبان تا پنجم آذر ماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

این مسؤول با بیان اینکه «بسیج خدمتگزار و انقلابی» شعار امسال هفته بسیج است، یادآور شد: برنامه‌های مختلفی با محوریت این شعار در استان برگزار می‌شود.‌

مهدوی مطلق با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی، بیان کرد: برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی، نشست‌های سیاسی و انقلابی بسیجیان، برپایی نمایشگاه جریان‌شناسی بصیرتی و انقلابی و همایش بزرگ علمی و فن‌آوری از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 25 گروه جهادی به 81 منطقه محروم استان اعزام و خدمات مختلف رفاهی، معیشتی، زیرساختی و فرهنگی به آن مناطق ارائه داده‌اند، گفت: تجلیل از این گروه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های ویژه هفته بسیج است.

وی اعزام 500 دانشجوی جدیدالورود به مشهد مقدس را از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی عنوان کرد و بیان داشت: به مناسبت هفته بسیج 200 نفر از دانشجویان جدیدالورود به مشهد مقدس اعزام شدند ضمن اینکه مابقی نیز در فرصتی دیگر اعزام خواهند شد.

مهدوی مطلق توجه و تلاش جهت تحقق اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه‌های مورد توجه سازمان بسیج دانشجویی بیان کرد و یادآور شد: طرح‌های اقتصاد مقاومتی ارائه شده توسط بسیجیان مورد حمایت قرار خواهد گرفت ضمن اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 600 میلیون تومان تسهیلات جهت اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی دانشجویی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اقدامات متعدد صورت گرفته از طرف سازمان بسیج دانشجویی، تصریح کرد: بیش از 45 درصد دانشجویان دانشگاه‌های استان عضو بسیج هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار