جناب آقای هاشمی وزیر محترم بهداشت علی باقریان پسر رعنای خانواده ما بیست روز است بر اثر سهل انگاری بزرگ دکتر بیهوشی و پرستار و عدم مدیریت صحیح رئیس بیمارستان دهدشت به هوش نیامده است.
کد خبر: ۳۲۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 05 November 2016
در خبرها داشتیم که برای اولین بار عمل باز قلب در بیمارستان امام سجاد یاسوج صورت گرفت و همه با خوشحالی به انتشار این خبر پرداختیم و به به گفتیم و این را هم یکی از برگ های موفقیت وزارت بهداشت در استان کهگیلویه و بویراحمد خواندیم.
در توضیح این کار بزرگ هم مسئولان گفتند: از این به بعد دیگر نیازی به سفرهای اجباری به استان های همجوار برای انجام این عمل نیست.
 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد پس از انجام اولین جراحی قلب در یاسوج گفت: مردم استان برای انجام عمل قلب به استان‌های همجوار مراجعه می‌کردند که با این موفقیت بزرگ بسیاری از هزینه‌های مردم کاهش پیدا می‌کند.
اما آنچه که امروز در علم پزشکی از اهمیت بالایی برخودار است ، مراقبت های پس از عمل جراحی است که می تواند در موفقیت عمل نقش بسزایی داشته باشد که اگر بخواهیم بدون تعارف واقعیت را بگوییم در اکثر بیمارستان های این استان مراقبت های پس از عمل چندان رضایت بخش نیست. نمونه ی آن بیمارستان امام خمینی(ره)دهدشت است که تنها بیمارستانی است که سه شهرستان کهگیلویه ،چرام و لنده از بعد مسافت دسترسی به آن دارند ولی متاسفانه این روزها اعتراضات به عملکرد آن رو به افزایش است.
 ای کاش جوانمان را در این استان به تیغ جراح نمی سپردیم
وقتی به عملکرد برخی از بیمارستان های استان نگاه می کنیم ، به نظر می رسد آنگونه که باید و شاید، نتوانسته اند مراجعان خود را راضی از بیمارستان ها مرخص کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،چند روزی است که به نظر می رسد بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به یک جراحی اساسی در بدنه خود نیاز دارد !چرا که اشتباهات پزشکی پرسنل این بیمارستان منجر به حوادث تلخ و ناگوار و بعضا غیر قابل جبرانی شده است.
رسول باقریان پسر عموی یکی از قربانیان اشتباه یا سهل انگاری پزشکی ،بیمارستان امام خمینی شهرستان کهگیلویه در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکلی که برای یکی از بستگان خود بوجود آمده گفت:پسر عموی من با نام علی باقریان با سن 22 سال، سالم و سرحال برای یک عمل معمولی بینی به بیمارستان امام خمینی دهدشت مراجعه کرد ولی متاسفانه وی پس از عمل جراحی در اتاق ریکاوری بر اثر نرسیدن اکسیژن به کما رفت و از 19 روز پیش تاکنون به هوش نیامده است.
وی ضمن بیان این توضیحات افزود: متاسفانه پرسنل بیمارستان ، پس از بوقوع پیوستن حادثه از ابتدا ما را از آنچه رخ داده مطلع نکرده و برخوردهای نامناسبی هم با ما داشته اند.
وی با گفتن این جمله که، ای کاش جوانمان را در این استان به تیغ جراحی نمی سپردیم"به خبرنگار ما گفت: از مسئولین ذی صلاح ازجمله استاندار محترم استان، نماینده محترم مردم کهگیلویه بزرگ، دکتر چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و .. انتظار داریم تمام تلاش خود را انجام دهند تا اولا  ابعاد این سهل انگاری بزرگ مشخص و با مدیریت صحیح جلو این سهل انگاریهای بزرگ را بگیرند تا جان علی های دیگر به خطر نیفتند دوما از دکتر چمن خواهش داریم تمام تلاش خود برای بهبودی علی باقریان انجام بدهند ایشان را سالم به بیمارستان تحت مدیریت شما فرستادیم و حالا سالم میخواهیمش .
آقای وزیر مگر خون مردم بقیه استان ها از خون مردم کهگیلویه و بویراحمد رنگین تر است؟
در پایان از وزیر بهداشت گلایه بزرگی دارم مگر خون بقیه استانها از خون مردم  استان ما رنگین تر هست که با کوچکترین اتفاق پزشکی به بیمارستان مربوطه سر میزنید و پیگیر حال بیمار میشوید ولی چندین اتفاق بزرگ در بیمارستان دهدشت رخ داده اما هیچ مسئولی واکنشی انجام نداده است.
جناب آقای  هاشمی وزیر محترم بهداشت علی باقریان پسر رعنای خانواده ما بیست روز است بر اثر سهل انگاری بزرگ دکتر بیهوشی و پرستار و عدم مدیریت صحیح رئیس بیمارستان دهدشت به هوش نیامده است. خانواده ما جان فرزندمان را از شما طلب میکند خواهشمند است پیگیری کنید و جان علی باقریان را نجات دهید.
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ازدیارمظلوم چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
این اولین اتفاق وسهل انگاری دراین بیمارستان نیست!ازکی بگیم به کی بگیم کی بکندباور؟؟؟!!!موقع انتخبات که میشه گوش فلک ازوعده ووعیدها کر میشود.!ولی درعمل همه اقدامات کنسل وبه قبل ازانتخابات دیگروشعارها وتبلیغات وبلف زنی های نامزدهای انتخاباتی سپرده میشود.....مگرنه این است که سهم مادرجنگ وانقلاب ومرارعلمی وپتانسیل های مختلف طبیعی ومادی وخدادادی ازهمه جابیشتراست؟پس چرانتونستیم سهممان رادرحدشایسته مان بگیریم؟این ازجاده های ارتباطی که جاده های مرگ تبدیل شده انداین ازعدم وجودزیرساخت ها وعدم انجام کارهای زیربنایی واشتغالزا این ازمحرومیت های پزشکی وامکانات بهداشتی ووووموارددیگر.......پس علت چیست؟؟آیاغیرازبی تدبیری وبی مدیریتی وعدم توانایی ودلسوزی مسولین ونمایندگان ماست؟....ماجان نثارانقلاب ونظام خون شهداییم وآماده هرپیکارجهادی هستیم اماحقیقتانتونستیم حقمان رابگیرییم .ماچون دراوج محرومیت هستیم کاری هم اگرانجام شده پنهان وناچیزاست ...ای کاش میشدبدون ازغرض وبدون ازریا وهرگونه شاعبه سیاسی دردهاراگفت ومسوولین می پذیرفتندومی فهمیدند........
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
هیچ کس درد ما رو نمیفهمد ما فقط باید نظاره گر ازدست رفتن عزیزانمان در بیمارستان دهدشت باشیم کاش زمان خان وکد خدا می بود تا بیمارستانو به اتش میکشیدیم
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
بابا ول کنید چرا خودتونو اذیت میکنید بابا بقران علی خوب بشه نشه آش همان آش است کاسه همان کاسه. ما التماس کردیم به پای همه افتادیم علی رو نجات بدن جلو غرور و غیرت خودمونو تا حالا فقط فقط بخاطر اینکه خانواده معظم شهدا هستیم وکلی جانباز داریم گرفتیم ولی خدا کند بلایی سر علی نیاد که همون طور با عزت جانباز شهید دادیم بدون ترس عزت خودمون محاکمه خواهیم کرد بعد ها نه هاشمی نه چمن نه خداااا جلو دارمان نخواهد شد حالا هی شما سهل انگاری کنید خون با خون پاک خواهد شد حتی اگر تاوانش مرگ باشه.
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
شما رسانه ی بیدار، بهتر نبود به جای "از بیمارستان ما سرکشی کنید"، " به بیمارستان ما سرکشی کنید" استفاده میکردید؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
متاسفم براتون که هر چرت و پرتی را چاپ می کنید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار