مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد:
امان الله جهان : در موضوع زلزله در شهرستان بهمئی اقدامات خوبی از سوی برخی نهادها انجام پذیرفت اضاف بر اینکه هماهنگی بین بخشی وانجام به موقع وظایف تخصصی در موارد مشابه با این زمین لرزه باید بسیار جدی تر ودقیق تر باشد .
کد خبر: ۳۱۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 20 October 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، روابط عمومی جمعیت هلال احمراستان کهگیلویه و بویراحمدجلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات استان با حضور کلیه دستگاههای اجرایی عضو این کارگروه به میزبانی این جمعیت در پایان این هفته برگزار شد .
در این جلسه که با دستور کار زمین لرزه شهرستان بهمئی،برنامه اعزام زائرین به عتبات عالیات در اربعین حسینی و حمل اجساد در سوانح تشکیل شد ، سید امان الله جهان بین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بیان داشت هر چند نهادها و سازمانها و موسسات امدادی دولتی و غیر دولتی آمادگی کافی و لازم را برای حضور به موقع و اقدام سریع در صحنه های آسیب ناشی از بلایا و سوانح را دارند اما باید با برگزاری مانور های مداوم پس از آموزشهای تخصصی هماهنگی بین بخشی را بالا برد تا اثربخشی این فعالیت ها را در صحنه عمل مشاهده کرد .
جهان بین گفت:آموزش همگانی یکی از نیازهای مهم جوامع امروز می باشد و اساسا"توسعه هر جامعه ای مبتنی بر آموزش است و برای مواجهه صحیح با بلایا و پاسخگویی به آنها با توجه به استانداردهای جهانی ناگزیر به آموختن دانش مدیریت بحران و نهادینه کردن آن در سیستم های عملی و اجرایی هستیم و می بایست اقدامات قبل از وقوع بحران را که همان آمادگی ،سازماندهی ،هماهنگی و آموزش می باشد را بیش از پیش جدی بگیریم.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان افزود: در موضوع زلزله در شهرستان بهمئی اقدامات خوبی از سوی برخی نهادها انجام پذیرفت اضاف بر اینکه هماهنگی بین بخشی و انجام به موقع وظایف تخصصی در موارد مشابه با این زمین لرزه باید بسیار جدی تر ودقیق تر باشد .
جهان بین در پایان گفت:گاهی در مواقع بحران کوچکترین ناهماهنگی عواقبی غیر قابل جبران خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار