کد خبر: ۳۱۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 19 October 2016
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: جاده ارتباطی منطقه آجم که طول آن بیش از 60 کیلومتر تا مرکز شهر دیشموک است به اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، علی پوزش عصر امروز در جمع خبرنگاران در دیشموک اظهار کرد: حضور ما مسؤولان در میان مردم به آنها در رفع مشکلات امیدواری خواهد بخشید.

وی بیان کرد: در بازدیدی که از مناطق آجم، سرآسیاب، پاتاوه و رودریش داشتیم در خصوص رفع مشکلات این مناطق تصمیماتی اتخاذ شد، جاده ارتباطی این مناطق که بیش از 60 کیلومتر تا مرکز شهر دیشموک است، به اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان نیاز دارد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: امیدوارم که بنیاد برکت بتواند در خصوص رفع مشکلات جاده‌ای این مناطق تدابیر لازم را به کار گیرد، از دیگر مشکلات منطقه آجم نبود آب شرب است که با حضور مسؤول آبفای روستایی به این منطقه سعی بر رفع مشکلات می‌شود.

پوزش خاطرنشان کرد: در بحث محرومیت‌زدایی شاخص‌هایی وجود دارد که توجه ویژه‌ مسؤولان به شهرستان کهگیلویه به ویژه مناطق دیشموک و چاروسا نیاز است.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه تلاش کمیته امداد امام خمینی خودکفایی مددجویان تحت حمایت خود است، امیدواریم طی سال آینده در بحث اشتغال‌زایی این مناطق افزایش اعتبار را در دستور کار خود قرار دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار