کد خبر: ۳۱۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 19 October 2016
مدیرکل ثبت اسناد کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال تعداد ۴ هزار و ۱۱۶ واقعه ازدواج در سطح استان به ثبت رسیده است، گفت: این آمار در مدت زمان مشابه سال ۹۴ تعداد سه هزار و۸۸۷ مورد بود که رشد ۵.۸ درصدی را نشان می‌دهد.

سعید محوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال تعداد 4 هزار و 116 واقعه ازدواج در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است، اظهار داشت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد 3 هزار و 887 مورد است 5.8 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در شش ماه نخست امسال تعداد 840 واقعه طلاق در سطح استان در دفاتر رسمی طلاق به ثبت رسیده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل که 693 واقعه طلاق بوده است رشد 21 درصدی را نشان می‌دهد.

محوری در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: در شش ماهه نخست امسال تعداد 10 هزار و 819 جلد سند مالکیت کاداستری در استان صادر شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمد در رابطه با تعداد شرکت‌ها و موسسات ثبت شده در شش ماهه نخست امسال گفت: تا پایان شهریور ماه سال 1395 مجموع 378 شرکت اعم از تجاری و تعاونی و موسسه درمراجع ثبت شرکت‌های تابعه این اداره کل به ثبت رسیده است.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد 337 شرکت وموسسه بوده است، رشد 12 درصدی ثبت شرکت‌ها وموسسات در این اداره کل را نشان می‌دهد که در این خصوص بیشترین آمار ثبت شرکت‌ها مربوط به شرکت‌های سهامی خاص است که تمامی این شرکت‎ها به صورت مکانیزه ثبت شده است.

محوری خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست سال 95 تعداد 309 مورد پرونده اجرائی در دوایر اجرای واحد‌های ثبتی تابعه این اداره کل مطرح و در جریان رسیدگی است که این آمار با توجه به تعداد 210 پرونده مطروحه در شش ماهه نخست سال 1394 افزایش 47 درصدی داشته است.

وی تعداد پرونده های مختومه شده اجرا در همین مدت را 211 مورد عنوان کرد و افزود: خلاصه معاملات ثبت شده درشش ماهه نخست امسال 5 هزار و 880 مورد و تعداد استعلامات پاسخ داده شده در کمتر از دوروز 6 هزار و 862 مورد است.

مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه ‌وبویراحمد تعداد تفکیک‌های انجام شده در شش ماهه نخست امسال را 918 مورد برشمرد و گفت: این آمار نسبت به سال گذشته که 1327 مورد بوده است کاهش 30 درصدی داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار