رئیس اداره ورزش و جوانان لنده خبر داد
جمشید آبسواران:با پیگیریهای به عمل آمده باهمکاری ادارات خدمات رسان شرکت گاز شهرستان ،اداره برق و آب این نوید را به علاقه مندان ورز ش شنامیدهم وتمام تلاش خود را بکارخواهم برد تا درهفته تربیت بدنی استخر شنامجددراه اندازی شود.
کد خبر: ۳۱۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶ 18 October 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،جمشید ابسواران در نخستین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش درجمع خبرنگاران گفت ؛ورزش عامل نشاط و شادابی است و ترویج آن میان جامعه وظیفه همگانی است و امید است در این هفته بتوانیم چه از نظر فرهنگی، چه از بعد ورزشی و چه از نظر رعایت اخلاق معنویت در ورزش در توسعه ورزش به معنای واقعی در بین مردم گام موثری برداریم.
رئیس اداره ورزش و جوانان لنده گفت :دراین هفته درراستایی ترویج ورزش برنامه های در سطح شهرستان برگزار می شود که ازجمله آن برگزاری مسابقات تنیس روی میز(آقایان ،بانوان) ,بدمینتون(آقایان و بانوان ) ،پیاده روی خانواده،همایش بزرگ دوچرخه سورای،طناب کشی (آقایان و بانوان )نشست های فرهنگی (دیدار با خانوادهای شهداوجانبازان ورزشکار )میباشد .
 
راه اندازی مجدد استخر شنای لنده در هفته تربیت بدنی

راه اندازی مجدد استخر شنای لنده

جمشید ابسواران ضمن اشاره به دلایل تعطیلی استخر لنده دراین مدت گفت :با پیگیریهای به عمل آمده باهمکاری ادارات خدمات رسان شرکت گاز شهرستان ،اداره برق و آب این نوید را به علاقه مندان ورز ش شنامیدهم وتمام تلاش خود را بکارخواهم برد تا درهفته تربیت بدنی استخر شنامجددراه اندازی شود.

مشکلات اساسی اداره ورزش و جوانان لنده

وی یاد آور شد :تمامی امورات در اداره ورزش و جوانان به وسیله دونیرودراین شهرستان انجام میگیرد،فضایی فیزیکی درسطح شهر باتوجه به استقبال و میزان مراجعه ورزشکاران دررشته های مختلف به شدت مورد نیاز است که ساخت یک سالن چند منظوره میتواند این مشکل را حل نماید ،لازم به توضیح است اگرچه امروز داریم از مشکلات حوزه ورزش مرکز شهرستان سخن میگویم لکن دودهستان دراین منطقه یعنی ایدنک وقیام وشهرک مالشیخ با اینکه این مناطق ازمناطق ورزشی درسطح شهرستان و استان هستند متاسفانه از داشتن هرگونه فضای ورزشی محروم هستند.

دهستان‌های قیام ،ایدنک،وشهرک مالشیخ هرسه فعال دررشته های مختلف ورزشی در سطح شهرستان لنده هستند وچندین تیم فوتبال از این مناطق در لیگ شهرستان لنده فعالیت دارند.
 راه اندازی مجدد استخر شنای لنده در هفته تربیت بدنی
ابسواران درادامه بااشاره به کمبود نیروی انسانی گفت :کمبود نیروی انسانی در اداره ورزش و جوانان باعث شده است یک دستگاه مینی بوس این اداره عملا بدون استفاده ویا درمواقع لزوم از جمله اعزام ورزشکاران دست به دامان راننده گان سایر ادارات بشویم ،هرچند نداشتن هزینه مالی برای بیمه دوخودروی این اداره خود مشکل دیگری از مشکلات است .
رئیس اداره ورزش و جوانان لنده با اشاره به کمبود اعتبار ومشکلات مالی و فیزیکی (عمرانی )موجود دراین اداره گفت :درسال نود پنج ۲۳ملیارد ریال ازمحل تخصیص اعتبارات نفت به شهرستان لنده درجهت ساماندهی محوطه سازی،ساماندهی پیست دومیدانی،تکمیل پروژه چمن مصنوعی مصوب شده بود که به دلایل نامعلوم یک ریال ازاین هزینه به شهرستان لنده تا به امروز داده نشده است وکماکان هزینه های ورزش و جوانان لنده از طریق درآمد زائی اماکن ورزشی که آن هم در دوسال اخیر تنها سالن ورزشی شهر میباشد انجام میگیرد.
ابسواران دراین بخش ازسخنان خود گفت :هیات های ورزشی همگانی ،کشتی ،دوچرخه سواری ،والیبال،تنیس روی میز،کارته ،کونگ فو،تکواندو،فوتبال درشهرستان فعالیت مستمر دارند اگرچه مشکلات عدیده ای جلوی روی آنان است ولذا با تعامل و همکاری درون شهرستانی واداره کل ورزش و جوانان توانستیم چراغ ورزش را به هر طریق ممکن روشن و در رشته هاي از جمله کارته ،کشتی ،تکواندو کسب مقام درسطح کشوری و استانی نمائیم.
 
راه اندازی مجدد استخر شنای لنده در هفته تربیت بدنی
ابسواران دربخش پایانی نشست خبری خود گفت : اگر ما بتوانیم ورزش را به طور عام در کشور نهادینه کنیم و احادجامعه به اثرات و ثمرات ورزش به معنای واقعی پی‌ببرند آن زمان می توان ادعا کنیم که به سلامت مردم نزدیک شده‌ و باعث افزایش عمر افراد و کاهش بیماری‌های جسمی و روحی شدیم ومهمترین عمل یعنی امید به زندگی را افزایش دادیم ولذا این همان وظیفه ای است که مجریان ورزش باید بدنبال آن باشیم.
گزارش و عکس :مجید مرادی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یغقوب محبی فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
ازبنر پشت سر اقای ابسواران معلومه چقد فقیره لنده....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار