کد خبر: ۳۱۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۲ 18 October 2016
منبع محلی آگاه در استان 'نینوا' روز دوشنبه گزارش داد که عناصر شورشی گروه تروریستی داعش اعلام کرده اند که همسر سرکرده این گروه دستگیر، ولی 'ابوبکر البغدادی' به 'رقه' در سوریه فراری شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری عراقی 'السومریه نیوز'، عناصر گروه تروریستی داعش که برضد ابوبکر البغدادی در شهر موصل عراق دست به شورش زده اند، از طریق بلندگوها اعلام کردند که همسر البغدادی بازداشت و حکومت وی بر موصول پایان یافته و او به شهر رقه در سوریه فراری شده است.

این منبع افزود که عناصر گروه تروریستی داعش از گروه موسوم به 'الشرطة الاسلامیه' (نیروهای پلیس داعش) بر علیه ابوبکر البغدادی دست به شورش زده اند و از طرفداران البغدادی خواسته اند که خود را تسلیم کنند.
 همسر ابوبکر البغدادی بازداشت شد + تصویر
بر اساس این گزارش، عناصر گروه موسوم 'جیش العسره' از عناصر نخبه گروه تروریستی داعش بر هشت مقر اصلی شهر موصل پس از درگیری ها شدید با عناصر پلیس این گروه مسلط شده اند و در این درگیری ها شمار زیادی از تروریستهای داعش کشته شده اند.

منابع محلی در استان نینوا صبح امروز از شورش عناصر پلیس گروه تروریستی داعش بر علیه ابوبکر البغدادی و عناصر جیش العسره و حمله برای سرقت اموال باقیمانده این گروه، خبر دادند.

همچنین منابع محلی در استان نینوا از نجات ابوبکر البغدادی از حمله هوایی در منطقه 'غابات' در شهر موصل و کشته شدن یکی از سرکرده های برجسته این گروه تروریستی و سرکرده گروه موسوم به جیش العسره در این حمله خبر دادند.

بنابر این گزارش، 'ابوموسی المغربی' یکی از سرکرده های گروه موسوم به جیش العسرة به همراه همراهانش در این حمله هوایی که خودروهای زرهی عناصر داعش هدف قرار گرفتند، کشته شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار