کد خبر: ۳۱۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳ 17 October 2016
مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار کمک استاندار و نمایندگان مردم این استان در مجلس برای احداث مرکز انتقال خون در یاسوج شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رستم حسن‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتقال خون یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین دستگاه‌ها در همه شرایط به شمار می‌رود، اظهار کرد: هر گونه کمک و تعامل و همکاری با اداره انتقال خون به مثابه همکاری در حوزه پدافند غیر عامل است.

این مسؤول گفت: به همین منظور انتظار داریم که مسؤولان استانی و نمایندگان استان همانند همیشه یاری‌گر انتقال خون استان باشند تا بتوانیم به وظایف و رسالت خود در زمینه‌های مختلف عمل کنیم.

مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از وظایف انتقال خون تأمین خون مورد نیاز برای مرکز استان و همه شهرستان‌ها بوده تا بتوانیم در مواقع حساس و مورد نیاز و بحران‌های احتمالی جوابگوی نیازمندان به خون و فراورده‌های آن باشیم.

حسن‌زاده گفت: یکی از مشکلاتی که اکنون در استان داریم مربوط به فضای انتقال خون در مرکز استان است که انتظار داریم برای تکمیل ساختمان آن به ما کمک شود.

وی بیان کرد: برای تکمیل ساختمان انتقال خون مرکز استان به 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است تا بتوانیم با ساخت آن مشکلات خود را از نظر فضا برطرف کنیم.

مدیرکل انتقال خون استان با تأکید بر اینکه مراکز انتقال خون به دلیل حساسیت کار نیاز به فضاهای اختصاصی دارند خاطرنشان کرد: لذا باید برای مرکز استان و تکمیل ساختمان آن فکری شود.

حسن‌زاده تصریح کرد: در مرکز استان وظیفه تأمین خون سایر شهرستان‌ها را داریم و همچنین به عنوان مرکز استان باید با سایر مراکز انتقال خون در مراکز استان‌‌های دیگر رقابت داشته باشیم لذا نیاز به فضای جدید داریم و در این خصوص دست یاری به سمت مسوولان استانی و نمایندگان استان بلند می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار