کد خبر: ۳۱۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳ 16 October 2016
مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد از سفر رئیس سازمان بهزیستی به این استان برای حضور در همایش معاونین امور اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌رضا موسوی‌امجد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت‌هایی که بهزیستی استان در طول دو سال اخیر داشته است، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما در بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری همایش‌های کشوری است.

این مسوول گفت: برگزاری چنین همایش‌هایی موجب می‌شود که مسؤولان بهزیستی کشور شناخت بیشتری از نیازمندی‌های استان و جامعه هدف پیدا کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای معرفی هر چه بیشتر استان نیاز به برگزاری همایش‌هایی در سطح ملی داریم که بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خود را ملزم به برگزاری چنین همایش‌هایی در این سطح کرده است.

موسوی‌امجد در ادامه به برگزاری همایش معاونین توانبخشی سازمان بهزیستی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال هم بنا بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده همایش معاونین امور اجتماعی بهزیستی استان‌های کشور را در دستور کار قرار دادیم.

این مسؤول از برگزاری این همایش در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری 27 و 28 مهرماه در استان خبر داد و گفت: در روز چهارشنبه 29 مهرماه نیز میزبان دکتر انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور به عنوان میهمان ویژه همایش خواهیم بود.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وظایف بسیار سنگینی که معاونین امور اجتماعی بهزیستی بر عهده دارند تصریح کرد: یکی از حساس‌ترین معاونت‌های ما در بهزیستی همین معاونت امور اجتماعی است که با جامعه هدف بزرگی سر و کار دارد.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف این معاونت مربوط به توانمندسازی جامعه هدف سازمان است و همچنین باید خدمات مورد نیاز به افراد در معرض آسیب به خوبی ارائه شود.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین یکی دیگر از اهداف مهم در این معاونت از سازمان بهزیستی برای مهدکودک‌ها و توسعه برنامه‌های پرورشی و آموزشی چنین مراکزی است.

وی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را یکی دیگر از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های این معاونت ذکر کرد.

موسوی‌امجد یکی دیگر از مهم‌ترین وظایف این معاونت در بهزیستی را کمک به استحکام خانواده و پیشگیری از طلاق عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار