هادی زارع پور گفت:معلمان تمامی دوره های –کارشناسان اداری –دانشجو معلمان و اولیاء دانش آموزان و دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی به بالا می توانند در این فراخوان شرکت کنند.
کد خبر: ۳۱۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 16 October 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در نشست ستاد پرسش مهر17رئیس جمهور گفت:پرسش مهر رئیس جمهور بعنوان یک فرخوان ملی در موضوع عوامل و منشأ خشونت و راههای مقابله با آن است و دانش آموزان و فرهنگیان می توانند در آن شرکت کنند.
هادی زارع پور گفت:معلمان تمامی دوره های –کارشناسان اداری –دانشجو معلمان و اولیاء دانش آموزان و دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی به بالا می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

وی گفت:دانش آموزان متوسطه دوم و معلمان و دانشجو معلمان تا مرحله کشوری و دیگر مخاطبان تا سطح استان می توانند شرکت نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : خانواده ها می توانند در قالب هر خانواده ایرانی یک پاسخ می توانند در این مسابقه ملی شرکت کنند.
معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان هم گفت:فراخوان در بخش فرهنگی شامل ادبی-شعر-داستان کوتاه-سخن وری-مقاله پژوهشی-رسانه وفضای مجازی ودر بخش هنری شامل هنرهای دستی وتجسمی رشته گرافیک شامل تصویر سازی-پوستر وعکاسی و طراحی و نقاشی و خوشنویسی و هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه مستند-داستانی و پویانمایی و نمایشنامه نویسی ویژه فرهنگیان و دانشجو معلمان و هنرهای آوایی بصورت سرود همگانی می باشد.

سیدبهاءالدین ملک حسینی گفت:ارزیابی آثار در3سطح منطقه استان وکشور انجام می شود وتعداد سهمیه هر اداره حداکثر150اثر است.

وی گفت:فرصت شرکت در این فراخوان ملی تا30آذر در مدارس تا21بهمن در دانشگاه فرهنگیان وتحویل به دبیرخانه وتا14بهمن از طریق انجمن اولیاء ومربیان به دبیرخانه است.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان گفت:برای نخستین سال ثبت نام دانش آموزان وفرهنگیان از طریق سامانه همگام انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار