در دیدار مدیر و پرسنل اداره کل امور مالیاتی با امام جمعه یاسوج مطرح شد:
امام جمعه یاسوج:استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از نیروی انسانی کارآمد و استعدادهای برتر است، باید در جهت توسعه ی استان از این سرمایه های بومی با دیدی فراجناحی و به نحو احسنت استفاده شود.
کد خبر: ۳۱۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 16 October 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،مدیر کل اداره امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد که چندی پیش مسئولیت این دستگاه را بر عهده گرفته است ، به همراه پرسنل تحت مدیریت خود با امام جمعه یاسوج دیدار کرد.
امام جمعه یاسوج در این دیدار با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از نیروی انسانی کارآمد و استعدادهای برتر است، گفت: باید در جهت توسعه ی استان از این سرمایه های بومی با دیدی فراجناحی و به نحو احسنت استفاده شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: زمانی یک جامعه پیشرفت می کند که همه افراد نسبت به وظایف محوله خود مسؤلیت پذیر باشند و همه ی اقدامات و برنامه ها نیز در مسیر رضای خدا صورت گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) اشاره کرد و ادامه داد: عزاداری و اشک ریختن بر مصائب امام حسین (ع) بسیار نیکوست اما بهتر آن است که در این ایام، فرهنگ عاشورا را بیشتر دریابیم تا در مسیر زندگی روزمره به بی راهه نرویم.
امام جمعه ی یاسوج همچنین سلامت جامعه را در گرو پیروی از آموزه های عاشورا دانست و اظهار داشت: رعایت حق الناس یکی از مهمترین آموزه های عاشورا بود که مسؤلین باید نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری بورزند.
توزیع عادلانه درآمد مهمترین وظیفه سازمان امور مالیاتی
مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار، توزیع عادلانه ی درآمد را از مهمترین وظایف سازمان امور مالیاتی کشور عنوان کرد و گفت: در این راستا مجموعه ی مالیاتی استان توانسته در شش ماهه ی نخست سال جاری، وظایف محوله و اهداف پیش بینی شده را بیش از صد درصد تحقق بخشد.
 توصیه های حجت الاسلام حسینی به مدیران مالیاتی استان + تصاویر
محمدعلی غفاری با اشاره به اینکه پرداخت مالیات موجب رونق اقتصادی، تحقق عدالت اجتماعی، افزایش خدمات و عمران و آبادانی کشور می شود افزود: ارتقای روزافزون نظام مالیاتی و همگام ساختن آن با دانش روز، نقش انکارناپذیری در توسعه اقتصادی کشور دارد که به همین منظور کار اجرای طرح جامع مالیاتی در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی مالیاتی در کشور ادامه داد: ارتقا فرهنگ مالیاتی نقش موثری در افزایش درآمدهای مالیاتی و در نتیجه نیل به اهداف اقتصادی کشور دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار