کد خبر: ۳۱۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 16 October 2016
روز چهارم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا با برگزاری شش بازی در حالی به پایان رسید که باز هم طرفداران ایرانی با حضور پرشمار خود در آزادی آماری جاودانه از خود برجای گذاشتند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، از همان اولین روز رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه لقب پرطرفدارترین تیم قاره به ایران رسید. لقبی که تا روز چهارم دست نخورده باقی ماند و با آمارهای به ثبت رسیده بعید به نظر می رسد تیمی مجال رقابت با ایران در این خصوص را داشته باشد. چون فوتبالدوستان ایرانی ثابت کردند تحت هیچ شرایطی دست از حمایت برنداشته و به عنوان یار دوازدهم ایران نقش خود در راه صعود به بزرگ ترین تورنمنت فوتبالی جهان را ایفا می کنند.

نکته جالب این که با آمار ثبت شده در رقابت های مقدماتی جام جهانی تیم ملی ایران با استقبال پرشوری که طرفدارانش در ورزشگاه آزادی از خود نشان دادند در کل دنیا بعد از انگلیس لقب دومین تیم پرطرفدار را به خود اختصاص داد. انگلیسی ها در اولین بازی مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره اروپا با استقبال 81 هزار و 781 نفری در ورزشگاه ویمبلی باعث برتری پرگل تیم شان برابر مالت شدند تا با این آمار بالاتر از ایران در جدول پرتماشاگرترین بازی ها قرار بگیرند. مسلما اگر ورزشگاه آزادی ظرفیتی بیشتر از ظرفیت کنونی اش بعد از صندلی گذاری طبقه دوم داشت چه بسا همچون سال های گذشته با آمار 100 هزار نفری می توانست پرطرفدارترین تیم دنیا باشد اما دیگر این اتفاق رخ نخواهد داد مگر این که ورزشگاهی با ظرفیت بیشتر از آزادی در ایران ساخته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار