کد خبر: ۳۱۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 16 October 2016
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: نظروف استاندار امسک استان کشور روسیه برای توسعه روابط اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری به این استان سفر می‌کند.

به گزارش تسنیم، مجید محنائی اظهار داشت: در راستای تقویت تبادلات، مراودات دو جانبه بین دو استان و با هدف برقراری ارتباط و همکاری‌های بیشتر و در پاسخ به سفر سال گذشته دکترخادمی استاندار و هیات اقتصادی و تجاری استانمان به کشور روسیه این سفر انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: نظروف استاندار امسک روسیه به اتفاق وزرای اقتصادی و کشاورزی و مواد غذائی استان امسک روسیه در صدر هیات ۱۵ نفره تجاری- اقتصادی در حوزه‌های تولید و نوآوری، توسعه کشاورزی، بیوتکنولوژی و بخش‌های صنعتی، مواد غذائی، پزشکی، گردشگری، گیاهان داروئی و… به کهگیلویه وبویراحمد سفر می‌کنند.

محنائی با بیان اینکه این سفر در روزهای ۲۸ و ۲۹ مهر ماه سال جاری انجام می‌گیرد افزود: در این سفر علاوه بر دیدار با استاندار و بحث و بررسی راجع به چگونگی همکاری‌های اقتصادی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در استان تبیین و از واحدهای تولیدی و زمینه‌های گردشگری بازدید می‌شود.

وی تصریح کرد: در این سفر نمایندگان استان در خصوص قابلیت‌ها و راههای حضور تجار و بازرگانان کهگیلویه وبویراحمد و صدور محصولات و تولیدات استان به بازار امسک روسیه با مسئولین استان امسک گفت‌و‌گو می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار