کد خبر: ۳۱۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 16 October 2016
حال روز بسیاری از پروژه های بزرگ کهگیلویه و بویراحمد خوب نیست و پروژه های ملی یا عملا تعطیل هستند و یا حرکت لاک پشتی رو به جلو می روند.

به گزارش «بویر نیوز»، علیرغم اینکه پس از سفر امیدبخش رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد و تاکیدات ویژه ایشان بر توسعه زیرساخت های استان، انتظار می رفت روند اجرای پروژه های عمرانی شتاب گیرد، اما اخبار رسیده چیز دیگری را نشان می دهد.

راه آهن یاسوج به عنوان بزرگترین پروزه تاریخ استان، با اعتبارات ناچیز و قریب به ۱ هزارم اعتبار مورد نیاز با کندی در حال اجراست، سد چم شیر گچساران نیز به عنوان بزرگترین پروژه این شهرستان نیز وضع مشابهی دارد و در شرف تعطیلی است و پروژه پاتاوه – دهدشت نیز به عنوان حیاتی ترین پروژه شهرستان های کهگیلویه با حرکت لاک پشتی در حال اجراست و گاه و بیگاه نیز تعطیل می شود و قطعه سوم آن کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قطعه دوم آن نیز علیرغم اینکه زمان های متفاوتی برای بهره برداری از آن و استفاده مردم لوداب وعده داده شده بود تاکنون بی سرانجام مانده است.

از طرفی دیگر سد تنگ سرخ و پتروشیمی های دهدشت و گچساران که مدت ها از برنامه زمان بندی عقب مانده اند نیز حال و روز مشابهی به آنچه گفته شد دارند.

حال سوال اینجاست علیرغم اینکه رئیس جمهور با تسلط کامل بر ظرفیت ها و نیازهای کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج حضور یافت و برنامه های امیدبخشی برای توسعه استان ارائه کرد، اما چرا وضعیت پروژه ها استان بدین منوال است.

در حالی که زمان زیادی از سفر رئیس جمهور به استان نگذشته و در سایر استان ها پروژه های عمرانی پس از سفر رئیس جمهور رونق گرفته است، این سوال پیش می آید که دلیل رکود پروژه های استانی عدم پیگیری مسولان است یا مشکلات اعتباری!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار