کد خبر: ۳۱۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 16 October 2016
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد از دست اجرا بودن ۹ پروژه مصلی نماز جمعه در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار این پروژه‌ها به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

رضا رنجبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج از در دست اجرا بودن 9 پروژه مصلی نماز جمعه در شهرهای مختلف استان خبر داد و اظهار داشت: این مصلی‌ها در شهرهای مارگون، لنده، قلعه‌رئیسی، دیشموک، باشت، پاتاوه، بهمئی، چیتاب وچرام در حال اجراست.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه‌ها بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: در صورت تامین اعتبار لازم همه این مصلی‌ها در آینده نزدیک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

رنجبر با اشاره به نظارت دقیق و رعایت اصول فنی در اجرای این پروژه‌‌ها، بیان کرد: نظارت برای روند اجرای این پروژه‌ها توسط ناظر مقیم پروژه و ناظرعالی سازمان به صورت هر هفته کنترل می‌شود ضمن اینکه شورای فنی استان نیز سرکشی لازم از این پروژه‌ها را انجام می‌دهد.

وی اظهار نظر صورت گرفته در شورای فنی استان راجع به مصلی مارگون را غیر واقعی دانست وگفت: این پروژه بارها مورد نظارت دستگاه‌های مختلف نظارتی قرار گرفته و تمام اصول فنی مقررات ملی ساختمان در آن رعایت شده ‌و هیچ گونه مشکلی ندارد.

رنجبر افزود: بیش ازیک سال است که آن نماز جمعه در مصلی شهر مارگون برگزار می‌شود اما نمای آن به دلیل عدم تامین اعتبار هنوز انجام نگرفته که در صورت تامین اعتبار عملیات تکمیل نمای آن به زودی آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار