یکی از برنامه های کمیته امداد فراهم آوردن شرایط اعزام مددجویان برای زیارت عتبات عالیات است که در این سفر مددجویانی که تاکنون به این سفر زیارتی اعزام نشده اند در اولویت اعزام هستند.
کد خبر: ۳۱۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹ 16 October 2016
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 44 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان به کربلای معلی خبر داد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، فرید محبی با بیان اینکه اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی عتبات عالیات یکی از برنامه های فرهنگی در دستور کار این نهاد است، گفت: تلاش می‌کنیم تا با کمک خیران و اعتبارات کمیته امداد این اردوهای زیارتی را برگزار کنیم.
وی با اشاره به اعزام زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد برای زیارت حرم مطهر سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) به کربلای معلی، افزود: این سفر معنوی به مدت هفت روز طول می کشد و هدف از این اردو، زیارت و آشنایی بیشتر با زندگی ائمه اطهار، ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل‌بیت و ائمه معصومان(ع)، تقویت باورهای دینی ، تقویت روحیه معنوی و خودباوری، تحکیم بنیان خانواده و ایجاد نشاط در خانواده هاست.
محبی هزینه این سفر را 300 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: کمیته امداد در طول سال اردوهای زیارتی و سیاحتی متنوعی را با هدف ایجاد فضای شادی و نشاط برای مددجویان برگزار می‌کند که از نمونه‌های آن می‌توان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس و سایر اماکن مذهبی اشاره کرد که در این زمینه تعداد 402 نفر از مددجویان تحت حمایت از ابتدای سال جاری تاکنون به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام شده اند.
وی با اشاره به اینکه طرح شوق زیارت یکی از طرح های کمیته امداد است که در این طرح با همکاری و مساعدت خیران مددجویان به عتبات عالیات اعزام می شوند، گفت: خیران می توانند برای مشارکت در اعزام مددجویانی که در حسرت زیارت مانده اند، به مراکز نیکوکاری فعال سطح استان و یا مدیریت های کمیته امداد واقع در شهرستان ها مراجعه و آمادگی خود را در این زمینه اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار