کد خبر: ۳۱۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 15 October 2016
رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویراحمد گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از کتابخانه مادوان اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان نیاز است.

جهانبخش حیدری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به پروژه‌های عمرانی نهاد کتابخانه‌های عمومی در شهرستان بویراحمد اظهار کرد: احداث کتابخانه‌های عمومی مادوان و لوداب از پروژه‌های مهم شهرستان بوده که در حال ساخت هستند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: کتابخانه فعلی ولی‌عصر مادوان در ساختمان استیجاری بوده که ساختمان اصلی کتابخانه با متراژ یک‌هزار و 327 متر در دو طبقه اسکلت آن به اتمام رسیده است.

حیدری‌نژاد مجری پروژه ساختمان کتابخانه مادوان را بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: تکمیل ساختمان کتابخانه مادوان مستلزم حمایت هرچه بیشتر مسؤولان است.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون 350 میلیون تومان برای کتابخانه مادوان هزینه شده، گفت: با حمایت فرماندار بویراحمد 97 میلیون و 600 هزار تومان به این پروژه اختصاص یافته است.

حیدری با بیان اینکه جمعیت زیادی در شهر مادوان ساکن هستند و ضروری است کتابخانه این شهر هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد تا مورد استفاده عموم قرار گیرد، گفت: امیدواریم اعتبار مورد نیاز به کتابخانه مادوان اختصاص داده شود تا در سال جاری آن را به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویراحمد گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از کتابخانه مادوان اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان نیاز است.

این مسؤول در پایان از دیگر پروژه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد را احداث کتابخانه شهر لوداب عنوان کرد و گفت: برای تکمیل کتابخانه لوداب بالغ بر 70 میلیون تومان نیاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار