کد خبر: ۳۱۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 14 October 2016
تصویری از مردی که برای نجات دختربچه سه‌ساله‌اش او را در آغوش گرفته و زیر آوار مدفون شده بود، دنیا را تکان داد.

ساعت 4صبح 19مهرماه به وقت محلي حادثه وحشتناكي در شهر ونژو در شرق چين رخ داد. ساختمان 6طبقه قديمي و فرسوده‌اي در اين شهر ناگهان تكان شديدي خورد و 4طبقه مسكوني آن فرو ريخت و به تلي از آوار تبديل شد. در اين حادثه ده‌ها نفر زير آوار مدفون شدند و از همان زمان تلاش تيم‌هاي امدادي براي نجات حادثه‌ديدگان شروع شد.

12ساعت پس از حادثه، درحالي‌كه عمليات آواربرداري ادامه داشت، امدادگران با صحنه‌اي دردناك روبه‌رو شدند. آنها با كنار زدن آوار به جسد مردي رسيدند كه درحالي‌كه روي زانوهايش نشسته بود، دختربچه سه‌ساله‌اش را در آغوش گرفته و بدنش را در برابر آوار سپر كرده بود. هر چند مرد جوان جانش را از دست داده بود، اما امدادگران در كمال ناباوري متوجه شدند كه دختربچه سه‌ساله زنده است و نفس مي‌كشد.
 تصویری دردناک از پناه دادن پدر به فرزند
به گزارش ديلي‌ميل از چين، دختربچه سه‌ساله تنها دچار جراحت‌هايي سطحي شده بود كه به سرعت به بيمارستان منتقل شد و اين در حالي بود كه جسد مادر او نيز در همان نزديكي از زيرآوار بيرون كشيده شد. براساس اين گزارش امدادگران در جريان جست‌وجوهايشان موفق شدند 6نفر را زنده از زيرآوار خارج كنند و اين در حالي است كه دست‌كم 22نفر در اين حادثه جان باختند و عده‌اي نيز مجروح شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار