نامه اعضای کمپین جاده خون به عدل هاشمی پور نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه بزرگ:
چرا در مقابل کم کاری راه و شهرسازی و بی تفاوتی به خواسته شما که نماینده مردم هستید سکوت اختیار کرده و بلاتکلیفی این پروژه برای شما کوچکترین اهمیتی ندارد؟!
کد خبر: ۳۰۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 01 October 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
جناب آقای هاشمی پور معنای این سکوت و بی تفاوتی آشکار چیست؟!
بیش از سه ماه تشکیل کمپین جاده خون(کمپینی مردمی جهت تسریع در بهبود وضعیت جاده سوق-دهدشت ) می گذرد.
در نخستین روزهای تشکیل این کمپین شاهد واکنش هایی از مسئولین شهرستان و استان بودیم.در این بین به نظر می رسید عدل هاشمی پور نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه بزرگ بیش از دیگران دغدغه حل این مشکل ده ساله را داشته باشد و در اظهاراتی خواستار حل شدن این معضل شده بود.
هاشمی پور که در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه سخن می گفت ، با اشاره به وضعیت جاده سوق که در رسانه های کشوری و شبکه ملی پخش شد خطاب به مدیر راه و شهرسازی کهگیلویه گفت: این جاده را زمان بندی فشرده انجام بدهید و بروید پیش مدیرکل راه و شهرسازی و تا بودجه نگیرید و تکلیف این جاده را مشخص نکنید به کهگیلویه برنگردید.
همچنین پیش تر در تاریخ 21خردادماه سالجاری در رسانه های محلی خواندیم:
طی نشستی در محل فرمانداری شهرستان کهگیلویه با حضور هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی آخرین عملکرد و مشکلات جاده ها و پروڙه ای نیمه تمام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه مصوب گردید قطعه سوق به دهدشت به طول ۷/۵کیلومتر ظرف مدت شش ماه توسط پیمانکار تحویل گردد و برنامه زمانبندی و پیشرفت کار ماهانه خود را تحویل مدیرکل و فرمانداری نمایند .
همچنین قطعه دهدشت به سوق به طول ۲کیلومتر و صدمتر تا پایان ۹۵/۴/۳۱ آماده آسفالت شود که پس از آن هم بلافاصله با مصوبه دیگر قریب یک ماهه آسفالت گردد و کنار گذر تخریبی فعلی دره لبک طی یک هفته زیرسازی و قیرپاشی و آسفالت موقت گردد .

حال با گذشت حدود چهار ماه از این وعده ها و علی رغم مصوب شدن موارد مطروحه در حضور نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه بزرگ در حالی که ادامه روند این پروژه وضعیت مناسبی ندارد و به هیچ کدام از وعده ها در موعد مقرر عمل نشده است همچنان آقای هاشمی پور سکوت را ترجیح داده و به هیچ وجه قصد ورود به موضوع را ندارند.
جناب آقای هاشمی پور;در ابتدای این راه و تشکیل این کمپین مردمی بنا را بر همکاری،همدلی و همراهی صادقانه گذاشتیم و تمامی اعضای این کمپین بدون در نظر داشتن اختلاف سلایق سیاسی و جناحی تنها در جهت منافع عامه مردم نسبت به انتشار مواضع حضرتعالی در خصوص احقاق حق مردم مظلوم سوق،لنده و روستاهای تابعه اقدام نمودیم.
اکنون روزها و ماه ها از پی هم سپری شده و با نزدیکی به فصل زمستان عملا امکان کار بر روی پروژه با مشکلات جدی روبروست و بیم آن می رود با بارش اولین باران ،ریزش شبانه ی گردنه ی ورودی سوق و در پی آن حادثه ای دردناک به مانند حوادث تلخ سالهای گذشته را شاهد باشیم.
جناب سردار هاشمی پور; مگر حضرتعالی خود قرار را بر ارائه گزارش ماهانه نگذاشته و از رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه نخواسته بودید به مرکز استان برود و تا تکلیف جاده سوق را مشخص نکرد به کهگیلویه باز نگردد؟
پس معنای این همه سکوت و بی تفاوتی چندماهه در قبال این پروژه چیست؟!
چرا در مقابل کم کاری راه و شهرسازی و بی تفاوتی به خواسته شما که نماینده مردم هستید سکوت اختیار کرده و بلاتکلیفی این پروژه برای شما کوچکترین اهمیتی ندارد؟!
چرا که اگر داشت شاهد واکنش شما در قبال این بی تفاوتی آشکار چندماهه بودیم!
انتظار اعضای کمپین از شما به عنوان نماینده مردم این است که در اسرع وقت نسبت به این مهم اقدام نمایید.

باتشکر
اعضای کمپین جاده خون
۹۵/۰۷/۱۰

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار