کد خبر: ۳۰۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 01 October 2016
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در آیین جشن عاطفه ها که در مدرسه صدیقه کبری دهدشت برگزار شد گفت: تقویت روحیه نیکوکاری و احسان و توجه به محرومان و مستضعفان که باید با تاسی به سیره انبیاء و اولیاء الهی و ائمه اطهار (ع) مورد توجه قرارگیرد، ازضروریات های جامعه است.
سید لطف الله فروزان گفت: در دین مبین اسلام بحث صدقه و انفاق و کمک رسانی به اقشار ضعیف جامعه مورد توجه قرارگرفته و احسان و نیکوکاری از مصادیق ایمان به خدا و نشانه های بازر تقوا معرفی شده است.

وی بیان کردند: کمک به همنوعان و دستگیری از نیاز مندان یک حرکت اسلامی و مقدس است و در فرهنگ سازی و تقویت فرهنگ دینی در جامعه می تواند تاثیرگذار باشد

.فروزان خاطر نشان کرد : برگزاری جشن عاطفه‌ها سبب می‌شود تا دانش‌آموزان در کنار تحصیل و آموزش به صورت عملی با احسان و نیکوکاری که از کارهای نیک و خیر بزرگ است، آشنا شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه صبح امروز در آیین نواختن زنگ عاطفه‌ها در مدرسه صدیقه کبری دهدشت اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها امسال با شعار مهر در انتظار همدلی و در دو مرحله اجرا شد.

امرلله فروزنده تصریح کرد: در مرحله نخست این طرح 170 میلیون تومان از پایگاه‌های ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد که 20 میلیون تومان هدایای نقدی و مابقی در قالب کالا بود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها همزمان با بازگشایی مدارس آغاز شده است گفت: در این مرحله پاکت‌های هدایای عاطفه‌ها بین دانش‌آموزان تقسیم شد.

فروزنده از حذف پایگاه‌های ثابت در مرحله دوم اجرای طرح خبر داد و افزود: 12 هزار پاکت برای جمع‌آوری کمک‌ها به دانش‌آموزان نیازمند در مدارس توزیع شده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار