این مسؤول توقیف بیش از 3 هزار خودرو را از دیگر عملکرد پلیس طی یک سال گذشته برشمرد و افزود: یک هزار و 796 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.
کد خبر: ۳۰۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 01 October 2016
فرمانده انتظامی کهگیلویه با بیان اینکه طی یک سال گذشته 15 هزار و 841 تماس مردمی با 110 برقرار شد از عملیاتی شدن بیش از 8 هزار تماس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علی دشتیان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد پلیس به مردم دانست و اظهار داشت: این هفته ایستگاه تعامل پلیس با مردم است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه از تشکیل دوایر اجتماعی و مشاوره‌ای در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های شهرستان خبر داد و گفت: این دوایر از افزایش رو به جلوی پرونده‌های کیفری جلوگیری می‌کنند.

دشتیان تصریح کرد: 68 درصد پرونده‌های یک سال گذشته در دوایر مشاوره‌ای به طور مصالحه حل و فصل شده است.

وی با بیان اینکه 15 هزار و 841 تماس با 110 حاصل شد تصریح کرد: 8 هزار مورد از این تماس‌ها فوریتی بوده و عملیاتی شد.

این مسؤول توقیف بیش از 3 هزار خودرو را از دیگر عملکرد پلیس طی یک سال گذشته برشمرد و افزود: یک هزار و 796 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

دشتیان با بیان اینکه 11 باند توزیع مواد مخدر در شهرستان شناسایی و منهدم شده است تصریح کرد: از این افراد 48 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی کاهش 16 درصدی سرقت را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه کشف سرقت 96 درصد افزایش داشته است گفت: نزاع فردی در این شهرستان نسبت به سال گذشته 9 درصد کاهش پیدا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار