نفت و گاز گچساران توانست قهرمان سال گذشته لیگ را از گردونه مسابقات جام حذفی خارج کند تا یکی از بزرگترین شگفتی های جام حذفی را رقم بزند.
کد خبر: ۳۰۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹ 30 September 2016
امروز مسابقات جام حذفی در این مرحله درحالی به پایان رسید که نتایج آن مملو از شگفتی بود. پس از شکست پرسپولیس صدر جدولی لیگ برتری توسط یک تیم کم نام و نشان شیرازی به نام قشقایی ، نفت و گاز گچساران هم توانست قهرمان سال گذشته لیگ را از گردونه مسابقات جام حذفی خارج کند تا یکی از بزرگترین شگفتی های جام حذفی را رقم بزند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،در مرحله سوم مسابقات فوتبال جام حذفی کشور تیم نفت و گاز گچساران شگفتی هفته را آفرید و با پیروزی یک بر صفر مقابل تیم استقلال خوزستان ،توانست قهرمان لیگ برتر کشور را حذف کند.

گل تیم نفت گچساران در این بازی که عصر امروز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد را مهاجم ریز نقش این تیم کوشا بهایی پور در دقیقه 58 از روی پاس زیبای حسین حجازی به ثمر رساند.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مرحله بعدی جام حذفی به مصاف تیم راه آهن یزدان خواهد رفت که با قرعه کشی مکان آن بازی مشخص خواهد شد.

همچنین تیم فولاد یاسوج در برابر تراکتور سازی با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد که البته این نتیجه هم برای تیم یاسوجی رضایت بخش بود.
لازم به توضیح است قبل از این دیدار یکی از مسئولان باشگاه فولاد یاسوج به خبرنگاران گفت: تیم دارای مشکل مالی شدید است و به همین جهت از مسئولان تراکتورسازی خواهش کردیم خوابگاه و تغذیه اعضای تیمش را در تبریز تامین کنند! موضوعی که به شدت بر عملکرد این تیم تاثیر منفی گذاشته است.
فولاد یاسوج بسته بازی می کرد به آن ها تبریک می گویم
میگوئل تکسیرا پس از پیروزى تیمش مقابل فولاد یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم حریف امروز بسته بازى می‌کرد که به این تیم بابت بازى حساب شده‌ای که انجام دادند تبریک مى‌گویم.
وى فزود: در نیمه اول تیم فولاد یاسوج فرصت‌هایی را روى دروازه ما ایجاد کرد که ما در نیمه دوم عملکرد بهترى داشتیم و در نهایت توانستیم به پیروزى برسیم.
مربى تیم تراکتورسازى خاطرنشان کرد: امروز چندین بار تا آستانه گشودن دروازه حریف هم پیش رفتیم اما موفق به باز کردن دروازه آنان نشدیم اما مهم این است که در پایان بازى تراکتورسازى سربلند شد.
من تماشاگران تراکتور را با فرهنگ دیدم
سرمربى تیم فولاد یاسوج گفت: فکر می‌کردیم بیش از این‌ها هم گل بخوریم اما در کل خوب بازى کردیم و به جز چند صحنه‌ای که اشتباه کردیم عملکرد خوبى داشتیم.
سید محمد موسوى پس از باخت تیمش مقابل تراکتورسازى در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این بازى ما می‌دانستیم کار سختى داریم اما سعى کردیم خوب بازى کنیم.
وى افزود: فکر می‌کردیم بیش از این‌ها هم گل بخوریم اما در کل خوب بازى کردیم و به جز چند صحنه‌ای که اشتباه کردیم در ادامه بازى عملکرد خوبى داشتیم.
سرمربى تیم فولاد یاسوج درباره میزبانى تیم تراکتورسازى گفت: باید از مجموعه باشگاه و تماشاگران تبریزى تشکر کنم که در این دیدار میزبانى خوبى از ما داشتند.
موسوى تصریح کرد: حرف و حدیث‌های زیادى در مورد هواداران تراکتورسازى وجود داشت اما من امروز به دیدم که آنان واقعاً با فرهنگ هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار