کد خبر: ۳۰۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳ 27 September 2016
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد گفت: 95 کلاس درس در قالب 9 آموزشگاه و 40 مدرسه پیش ساخته(کانکس) سال تحصیلی جدید (95-96) تحویل آموزش و پرورش این استان شد.
جهان محرابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 80 کلاس درس جدید نیز تا پایان آبان امسال نیز تحویل آموزش وپرورش و به فراخور نیاز هر منطقه تحویل خواهد شد که 24 مورد آن در قالب مدارس پیش ساخته است.
وی گفت: همچنین در سال تحصیلی جدید (95-96) افزون بر 260 میلیارد ریال انواع تجهیزات و امکانات آموزشی و آزمایشگاهی تحویل آموزش وپرورش و مدارس در مناطق مختلف استان شد.
وی تصریح کرد: این تجهیزات شامل وسایل موردنیاز آموزشی و آزمایشگاهی ازجمله میز، کمد دیواری، صندلی مدیریت، کتابخانه، میز کامپیوتر و امکانات الکترونیکی شامل کامپیوتر، چاپ گر و دستگاه کپی بوده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد افزود: بیش از یکهزار و800 مورد از این کالاها و تجهیزات آموزشی شامل میز، صندلی و نیمکت ظرف هفته جاری تحویل آموزش وپرورش استان شده است.
محرابی تصریح کرد: از این میزان حدود یکهزار و 300 مورد میز و نیمکت و 500 مورد نیز صندلی بوده است.
وی با اشاره به خرید و تجهیز سیستم های گرمایشی برای مدارس استان نیز گفت: سال گذشته بیش از 64 طرح در قالب 394 کلاس درس با زیربنای حدود 39 هزار مترمربع از مدارس این استان مجهز به این سیستم شدند.
محرابی میزان اعتبار هزینه شده در این راستا را نیز افزون بر 33 میلیارد و 850 میلیون ریال ذکر کرد.
بیش از 148 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در قالب 2 هزار و 870 آموزشگاه سال تحصیلی جدید را در کهگیلویه و بویراحمد آغاز کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار