با همت مدیران شهرستان چرام صورت می گیرد:
مسعود احتشامی در یادداشتی از مدیران شهرستان چرام خواستار همکاری در راه اندازی کمپین یکروزه ی "چهارشنبه بدون خودرو"شده است.
کد خبر: ۳۰۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷ 27 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد مسعود احتشامی در یادداشتی از مدیران شهرستان چرام خواستار همکاری در راه اندازی کمپین یکروزه ی "چهارشنبه بدون خودرو"شده است.
مدیر شبکه درمان شهرستان چرام در این یادداشت نوشت:با توجه به اینکه فردا روز جهانی قلب می باشد ،لذا به منظور اهمیت و گرامیداشت این روز و لزوم افزایش تحرک به منظور جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی،کمپین "چهارشنبه بدون خودرو" برای رفتن و حضور در محل کار در شهرستان چرام توسط بعضی از ادارات تشکیل شده است ،لذا شایسته است به منظور حفظ و ارتقاء سلامت خود ،همکاران و تشویق و فرهنگ سازی برای عموم مردم ،فردا مسیر یا قسمتی از مسیر رفتن به محل کار را با هماهنگی و همراهی سایر کارکنان بصورت پیاده طی نمایید و در صورت امکان در این روز ورزش و نرمش صبحگاهی نیز در محل کار انجام گردد.
ضمنا دستور فرمائید به منظور رسانه ای کردن این موضوع و فرهنگ سازی ،روابط عمومی ادارات نسبت به مستند سازی( تهیه عکس و فیلم) از اجرای این کمپین اقدام نمایند.
با سپاس فراوان
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
احسنت
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
دوچرخه سواری بانوان برای همین حرام شد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار